Ads

βαμβάκι ενυδάτωση

Bioten - Άγγιγμα της Φύσης!

9:09 μ.μ.toniamakeupdiaries

Hello girls! Πως είστε; Έχω καιρό να σας γράψω, αλλά βλέπετε δε με άφηνε ο καιρός! Ήταν λοιπόν ευκαιρία όλες αυτές τις μέρες για όλες εκείνες τις ανοιξιάτικες δουλειές που έπρεπε να γίνουν! Φυσικά δεν ασχολήθηκα μόνο με αυτές! Το πρόγραμμα περιελάμβανε περπάτημα - μια κι εδώ που μένω στην εξοχή είναι το ιδανικό μέρος για το απογευματινό περπάτημα που μας κρατάει σε φόρμα- shopping therapy (αν είναι ποτέ δυνατόν να μην υπήρχε!!!) και φυσικά βόλτα με καλή παρέα για καφέ κάτω από το ζεστό φως του ήλιου!

Τώρα όμως είμαι εδώ και είμαι όλη δική σας!!!! Πάμε λοιπόν στα δικά μας! Το σημερινό θέμα αφορά την ενυδάτωση του προσώπου μας! Τι πιο σημαντικό άλλωστε από ένα υγιές, λαμπερό και ενυδατωμένο δέρμα;

Θα ξεκινήσω ως εξής: Από μικρή και από τότε που άρχισα να φροντίζω το πρόσωπό μου, θυμάμαι πάντα ένα δέρμα με λιπαρότητα και μαύρα στίγματα. Μπλιαχ!!!! Πάντα χρησιμοποιούσα προϊόντα κατά της λιπαρότητας. Από τη στιγμή που γέννησα και μετά ως δια μαγείας το δέρμα μου άλλαξε και από λιπαρό έφτασε στο άλλο άκρο......ξηρό! Μη με ρωτήσετε πως έγινε...δε ξέρω! 
Αυτό που ξέρω είναι πως το πρωί που πλυθώ αν κάνω το λάθος και δε φορέσω την κρέμα μου το δέρμα μου με τραβάει από όλες τις πλευρές. Όσες έχετε ξηρή επιδερμίδα με καταλαβαίνετε....γιατί εγώ τώρα σας καταλαβαίνω!

Τους προηγούμενους μήνες λοιπόν χρησιμοποιούσα μία κρέμα πολύς γνωστής εταιρίας, της τάξεως των 35€ - 40€. Κι ενώ θεωρούνταν πολύ καλή σε εμένα δεν είχε αποτέλεσμα! Τη φορούσα και μετά από λίγο το δέρμα μου ήταν σαν μην είχα φορέσει κρέμα ποτέ!

Κι ένα απόγευμα ενώ έκανα τα καθιερωμένα ψώνια μου στο μάρκετ, το μάτι μου έπεσε πάνω στην κρέμα προσώπου 24ωρης ενυδάτωσης για ξηρές επιδερμίδες της γνωστής πλέον ελληνικής εταιρίας καλλυντικών Bioten Cosmetics


Στην αρχή δε σας κρύβω ότι δίστασα! Δεν είχα αγοράσει ποτέ κρέμα από μάρκετ και πάντα τις σνομπάριζα! Η τιμή της ήταν αυτή που είπα: "Σιγά μωρέ και τι έχω να χάσω; Μόλις 3,82€". Άλλωστε τελευταία γίνετε όλο και περισσότερος ντόρος για τη συγκεκριμένη εταιρία! Και έτσι την αγόρασα....

20 μέρες μετά έχω να σας πω πως είμαι κατενθουσιασμένη!!!!! Το δέρμα μου φαίνεται πλέον ενυδατωμένο, πιο καθαρό και πιο λαμπερό. Η κρέμα με την πλούσια και απαλή υφή της έκανε το θαύμα της! 

Είναι τόσο ελαφριά και απαλή που απορροφάτε αμέσως και σχεδόν δε καταλαβαίνεις ότι φοράς κρέμα. Δεν είναι σα κάποιες άλλες κρέμες για ξηρό δέρμα που είναι πολύ πηχτές και σου πέφτουν βαριές στο πρόσωπο σα να μη το αφήνουν να αναπνεύσει! Η Bioten είναι υδαρής και το καταλαβαίνεις και από το χρώμα της όταν ανοίγεις το βάζο. Έχει χρώμα υπόλευκο σχεδόν!

Η σύνθεσή της είναι εμπλουτισμένη με 100% φυσικό εκχύλισμα βαμβακιού, προερχόμενο από ήπιες και φιλικές προς το περιβάλλον μεθόδους παραγωγής, πλούσιο σε πρωτεΐνες και μέταλλα που θρέφουν αποτελεσματικά το δέρμα προλαμβάνοντας τους ερεθισμούς. Το HYDRO NUTRIENT, ένα προηγμένο ενυδατικό σύμπλεγμα που συνδυάζει την αγνότητα των φυσικών συστατικών με τη δύναμη της επιστήμης, προσφέρει άμεση ενυδάτωση και την παρατείνει έως 24 ώρες αυξάνοντας την αίσθηση άνεσης στην επιδερμίδα σας.

Οπότε εσύ που έχεις ξηρή επιδερμίδα....don't wait!

 Σας φιλώ!

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ