Ads

βούρτσα κεφάλι

Και καλά ξεμπερδέματα…..

5:14 μ.μ.toniamakeupdiaries

Ποτέ δεν ήμουν από αυτές που είχαν πολύ μακριά μαλλιά! Παρόλο που τα λατρεύω, τα θαυμάζω σε όλες τις άλλες, και σου δίνουν τη δυνατότητα να παίξεις και να δημιουργήσεις μαζί τους ακόμη και τα πιο τρελά χτενίσματα! Εγώ δεν είχα ποτέ την υπομονή να τα μακρύνω! Πάντα μετά από λίγο καιρό ήθελα μια αλλαγή γιατί η αλήθεια είναι ότι τα βαριέμαι εύκολα τα μαλλιά μου, εκτός κι αν εκεί ξεσπάω….. και πέρα από αυτό τα μακριά μαλλιά προϋποθέτουν αρκετή περιποίηση για να είναι και να φαίνονται απλά τέλεια! 

Ένας ακόμη μπελάς, το γεγονός ότι έχω σπαστά προς σγουρά μαλλιά! Βάσανο!!! Δεν είναι ούτε μπούκλα για να τα αφήσω χωρίς styling αλλά ούτε και ελαφρώς σπαστά για να πω ότι θα τα αφήσω φυσικά – ατημέλητα! 

Και σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί η ψαλίδα από το styling, η τριχόπτωση (από το άγχος μάλλον αλλά και τη διατροφή!) και το σπάσιμο της τρίχας γιατί από τότε μου έγινα μαμά το περισσότερο διάστημα τα έχω μαζεμένα επάνω!

Και τώρα θα αναρωτιέσαι… έχει ακόμη μαλλιά αυτή;;; Ναι η απάντηση είναι πως έχω! Και αυτό χάρη στη νέα επαναστατική βούρτσα μαλλιών, που ανακάλυψα πρόσφατα και γι’ αυτή θα σου μιλήσω σήμερα! Και ακούει στο όνομα Michel Mercier!



Η βούρτσα Michel Mercier σας υπόσχεται την απόλυτη εμπειρία βουρτσίσματος . Και πραγματικά το εννοώ αυτό που γράφω χωρίς να υπερβάλλω!

Είναι ειδικά σχεδιασμένη για να ξεμπερδεύει τα μαλλιά χωρίς να τα σπάει ή να τα ταλαιπωρεί, κάνοντας το βούρτσισμα πλέον, μία ευχάριστη εμπειρία. 

Χάρη στα 428 δοντάκια (32 Δόντια με Διαφορετικό Ύψος και 16 Δόντια με Διαφορετικό πλάτος σε Διάφορες τοποθεσίες) σε διάφορα ύψη η πίεση που διανέμεται κατά την διάρκεια του βουρτσίσματος είναι τέτοια ώστε η βούρτσα να μην τραβάει τα μαλλιά και να μην πονάει!



Ξεμπερδεύει με μία κίνηση από πάνω προς τα κάτω, όσο μακριά μαλλιά κι αν έχεις.

Το καθημερινό βούρτσισμα των μαλλιών, βρεγμένων ή στεγνών, πλέον γίνεται με απόλαυση και εντελώς ανώδυνα! Και φυσικά είναι ιδανική ακόμη και για εσένα που είσαι λάτρεις των extension ή της τρέσας! Ναι καλά άκουσες! Γιατί αν τα φυσικά μαλλιά θέλουν περιποίηση τα extension θέλουν πολύ περισσότερη προσοχή!

Επίσης, η βούρτσα Michel Mercier σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη βούρτσα αφήνει ελάχιστες τρίχες πάνω στην βούρτσα, μειώνοντας σε απίστευτο βαθμό την τριχόπτωση, χωρίς να σπάει την τρίχα και κάνοντας ταυτόχρονα μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής.

Η βούρτσα Michel Mercier κατασκευάστηκε ειδικά για την φροντίδα των μαλλιών ώστε να τα προστατεύει από την ταλαιπωρία που υφίστανται κατά την διάρκεια του βουρτσίσματος, στην προσπάθεια να ξεμπερδέψουμε τα μαλλιά..

Και ναι είναι ιδανική ακόμη και για το κρεπάρισμα των μαλλιών. Φαντάσου λοιπόν μία βούρτσα που κάνει όλα τα παραπάνω! Πόσο θα πλήρωνες άραγε; Μία περιουσία; Ε λοιπόν σου λέω ότι κοστίζει μόλις 16,90€ και μπορείς να τη βρεις στο www.michelmercier.gr αλλά και στα περισσότερα κομμωτήρια της Αττικής.

Όπως καταλαβαίνεις άλλο ένα προϊόν έρχεται να προστεθεί στο καλοκαιρινό μου νεσεσέρ, αφού είναι ιδανική και για την παραλία που τα μαλλιά είναι βρεγμένα από την θάλασσα και πάρα πολύ μπερδεμένα.

Αν σκέφτεσαι λοιπόν τη δώρο θα κάνεις στην κολλητή σου, αδελφή σου, μαμά σου αλλά και κόρη σου, τότε η βούρτσα Michel Mercier αποτελεί ένα υπέροχο δώρο! Και είναι διαθέσιμη σε 3 χρωματικούς τύπους για το κάθε είδος τρίχας (Λεπτή , Κανονική και Χοντρή τρίχα).

 

Η δική μου κόρη πάντως μου την έχει κατασχέσει! Και είναι μόλις 3 ετών!!! Έχει γίνει η αγαπημένη της βούρτσα, γιατί όπως μου λέει χαρακτηριστικά: «Μαμά, όχι αυτή σου είπα! Την καινού(ρ)για τη π(ρ)άσινη θέλω που δε πονάει καθόλου! Αυτή μ’ αρέσει!» Και ξέρετε τι λέει μια παροιμία; Από μικρό κι από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια!


Περιμένω και τα δικά σας σχόλια! Ως την επόμενη φορά…. 

Σας φιλώ! χχχ 

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Τη δοκίμασες; Αν ναι ποια από τις τρεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω εχω tangle teaser δε τη πηρα αυτη γιατι δεν εχει καποιο καλυμμα και δε μπορω να τη μεταφερω γιατι θα χαλασω τα δοντακια πχ στη τσαντα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις μείνει ευχαριστημένη; Γιατί αυτή που έχω εγώ στην αρχή ήταν πολύ καλή όμως μετά από κάποια πεσίματα πλέον δε χτενίζει τόσο ικανοποιητικά! :(

      Διαγραφή

Popular Posts

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ