Ads

αποσμητικό ενυδάτωση

Empties Απριλιου

6:24 μ.μ.toniamakeupdiaries

Ξέρω ότι κοντεύει να τελειώσει ο Μάϊος και σε λίγο θα πρέπει να ετοιμάσω το ποστ για τα empties του Μαϊου αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ! Άλλωστε σας το χρωστούσα!


Οι δικές μου άδειες λοιπόν συσκευασίες για τον μήνα Απρίλιο είναι: Λακ μαλλιών της Wella, αποσμητικό Dove, ξεβαφτικό προσώπου Bioderma, ενυδατική κρέμα προσώπου και αντιρυτιδική ματιών - χειλιών της Hydrovit.

Πρόκειται για μία λακ μαλλιών της Wella μέτριου κρατήματος. Είναι πολύ ελαφριά στα μαλλιά και δε τα βαραίνει ούτε αφήνει στίγματα. Μόλις τα χτενίζεις τα νιώθεις πάλι ανάλαφρα σαν να μην χρησιμοποίησες καθόλου λακ. Η αλήθεια είναι όμως ότι στα δικά μου μαλλιά μετά από 1-2 24ωρα μου προκαλούσε έντονη φαγούρα στο δέρμα του κεφαλιού μου με αποτέλεσμα να χρειάζομαι λούσιμο κάθε 2 ημέρες, κάτι που δε κάνει καλό στα μαλλιά μου γιατί θα αρχίσουν να γίνονται λιπαρά με τόσο συχνό λούσιμο.

Είναι βέβαια από τις αρκετά οικονομικές λακ που μπορείς να βρεις στο εμπόριο και σε πολύ μεγάλη ποσότητα, που σημαίνει ότι θα σου κρατήσει για αρκετό καιρό.

Αποσμητικό για την εφίδρωση από τη Dove. Εντάξει δε πιστεύω πως υπάρχει γυναίκα που δεν έχει δοκιμάσει έστω και μία φορά ένα από τα αποσμητικά της Dove.

Δεν έχω να πω πολλά γι'αυτό! Απλά είμαι ερωτευμένη μαζί του σε οποιοδήποτε άρωμα! Δε το αλλάζω τα τελευταία 8 χρόνια!!! Έχω δοκιμάσει πολλά ακόμη αλλά μετά από 1-2 εφαρμογές τους επιστρέφω σε αυτό.

Είναι το μοναδικό που μου κρατάει όλο το 24ωρο, δεν αφήνει στίγματα στα ρούχα και τις αντιαισθητικές λευκές γραμμές, αλλά ούτε και σημάδια στη μασχάλη! Και το βασικότερο όση ώρα και να περάσει το άρωμά του διαρκεί. Και δε νιώθω ίχνος εφίδρωσης στο παραμικρό! 


Ενυδατική κρέμα προσώπου και αντιρυτιδική κρέμα ματιών - χειλιών της Hydrovit. Μπορώ να πω πως έμεινα αρκετά ικανοποιημένη και από τις δύο. Η προσώπου είναι ενυδατική ημέρας. Προσφέρει πολύ καλή ενυδάτωση, είναι ελαφριά και υδαρής. Απλώνεται και απορροφάται πολύ καλά στην επιδερμίδα και αφήνει μία πολύ ωραία αίσθηση ενυδάτωσης. Είναι από τις κρέμες που θα τις πρότεινα για καλοκαίρι σε ξηρά ή κανονικά δέρματα.

Η κρέμα ματιών - χειλιών είναι αρκετά παχύρρευστη. Σε πολύ καλή ποσότητα θα σου βγάλει πολύ καιρό!!! Είναι αντιρυτιδική ελαφριάς μορφής και ιδανική για πρόληψη σε νέες ηλικίες. Τη χρησιμοποιούσα μόνο στα μάτια και γύρω από τα χείλη ποτέ. Αν και πηχτή απορροφάται κι αυτή πολύ καλά.

Θα τις βρεις στα περισσότερα φαρμακεία σε πολύ προσιτή τιμή.

Και τέλος η τελευταία μεγάλη μου αγάπη! Το καθαριστικό προσώπου της Bioderma. Αφαιρεί τέλεια το μακιγιάζ από πρόσωπο, μάτια και χείλη! Πολύ ελαφρύ τόσο που νιώθεις ότι απλά ξεπλένεσαι με το νερό της βρύσης!

Ήπιο και ιδανικό για όλες τις επιδερμίδες, θα το λατρέψεις! Δε χρειάζεται να μπεις στη διαδικασία να ξεπλένεις το πρόσωπό σου, όπως θα έκανες με τα ντεμακιγιάζ σε μορφή κρέμας. Και το σημαντικότερο; Δε τσούζει στα μάτια!

Θα το βρεις σε ποσότητες των 250ml & 500ml και πολύ καλές τιμές σε όλα τα φαρμακεία! Κορίτσια δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε!!! Δεν παίζει να το αλλάξετε ξανά! 


Αυτά ήταν τα δικά μου empties για αυτό το μήνα. Περιμένω τα δικά σας σχόλια, τις εντυπώσεις σας, αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα αλλά και ποια ήταν τα δικά σας empties!

Φιλάκια χχχ

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ