Ads

bag balm

Beach Code!

11:37 μ.μ.toniamakeupdiaries

Αγαπημένα μου Beautygilrs ακολουθεί Σαββατοκύριακο και έτσι σκέφτηκα να σας ετοιμάσω ένα review με τα must have προϊόντα που θα χρειαστείτε για την παραλία!

Γιατί αν νομίζεις πως με μία πετσέτα, γυαλιά και ένα καπέλο ξεμπέρδεψες σε γελάσανε....
Γενικώς δεν είμαι από τα άτομα που μου αρέσει να κουβαλάω πολλά - πολλά στην παραλία. Θέλω να έχω τα απαραίτητα μαζί μου και να νιώθω άνετα με τόση ζέστη!

Γι'αυτό στο δικό μου καλοκαιρινό νεσεσέρ δε θα βρεις λιπ γκλος, αδιάβροχες μάσκαρες και άλλα προϊόντα μακιγιάζ!
Πέρα λοιπόν από μία ωραία και απορροφητική πετσέτα, το καπέλο σου και τα γυαλιά ηλίου σίγουρα θα χρειαστείς και ένα αδιάβροχο νεσεσέρ για να μαζέψεις όλα τα beauty σου προϊόντα και το κινητό σου και να αποφύγεις τυχόν ατυχήματα με το νερό!

Προσωπικά λάτρεψα το νεσεσέρ από την καλοκαιρινή συλλογή του Ro Accessories. Είναι ευρύχωρο, αδιάβροχο, άκρως καλοκαιρινό και θηλυκό! Γενικώς ότι με φιόγκο με τρελαίνει και αυτό το beauty bag τα έχει όλα! Σκέψου ότι μπορείς άνετα να το χρησιμοποιήσεις και ως τσαντάκι για τις βόλτες σου!


Απαραιτήτως θα χρειαστείς αντηλιακό προσώπου και σώματος. Μου αρέσει μισή ώρα πριν φύγω για την παραλία να βάζω στο σώμα μου το αντηλιακό σπρέι του KORRES με SPF 50 για πολύ μεγάλη προστασία. Αν δε το έχεις δοκιμάσει μπορείς να δεις τη γνώμη μου εδώ.

Κατά τη διάρκεια που βρίσκομαι στην παραλία ανανεώνω συχνά το αντηλιακό μου. Μόνο που τώρα χρησιμοποιώ το αντηλιακό σώματος HEPHAESTUS με SPF 10 της Fresh Line. Το λατρεύω γιατί έχει απίθανο άρωμα, μου προσφέρει το βαθύ μαύρισμα που θέλω ενώ παράλληλα με προστατεύει και επίσης δίνει ένα πολύ ωραία χρώμα στην επιδερμίδα. Επίσης δεν βάφει και δεν αφήνει αντιαισθητικά σημάδια στο μαγιό όπως άλλα προϊόντα τέτοιου τύπου.
Μπορείς να δεις περισσότερες λεπτομέρειες εδώ.

Για το πρόσωπο φέτος έχω κολλήσει απίστευτα με την αντηλιακή κρέμα της Clinique με SPF 30. Είναι φοβερή και σε εκπληκτική τιμή! Αν θυμάμαι καλά την αγόρασα στα 9,90€ σε προσφορά τα 30ml, από τα Hondos Center.

Μου έστρωσε τέλεια στο δέρμα, δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας ακόμη και μετά από ώρες και δείχνει την επιδερμίδα πιο στρωμένη και καθαρή. Έχει πολύ ελαφριά σύνθεση κάτι που μου αρέσει ιδιαίτερα γιατί το καλοκαίρι δε μπορώ τα βαριά προϊόντα στο πρόσωπό μου. Νιώθω ότι μπουκώνει και δεν αναπνέει.

Αυτή η αντηλιακή είναι εκπληκτική και σας συστήνω να τη δοκιμάσετε! Να μη ξεχάσω να αναφέρω πως η υπάλληλος της Clinique στο κατάστημα μου είχε πει πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί άφοβα και σε παιδιά από 6 μηνών!!!

Επίσης, για τα χείλη μου χρησιμοποιώ το Lip Drink της Jane Iredale με SPF 15. Πρόκειται για ένα balm χειλιών που τα κρατά ενυδατωμένα και τα προστατεύει από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου.

Είναι τελείως άχρωμο και μου αρέσει η αίσθηση δροσιάς που αφήνει στα χείλη χάρη στο άρωμα εσπεριδοειδών που περιέχει.
Θα το βρεις στην τιμή των 14€ στο eshop του Glowbox ή του Beautycorner.

Δε χρησιμοποιώ τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από αυτά τα προϊόντα στην παραλία όσο βρίσκομαι.

Φυσικά μη ξεχάσεις να πάρεις μαζί σου την αγαπημένη σου χτένα μαλλιών, για εμένα είναι η Michel Mercier, όπου ξεμπερδεύει πολύ εύκολα τα μαλλιά μου και τα προστατεύει από το σπάσιμο της τρίχας. Δες περισσότερες λεπτομέρειες εδώ.

Ένα προστατευτικό gel τυχόν τσιμπήματα είναι επίσης απαραίτητο. Σου προτείνω το After Nip Crilen από τη Frezyderm ή το Korres Μελισσόχορτο σε στικ. Και τα δύο είναι εξίσου πολύ καλά και πάρα πολύ οικονομικά, Θα τα βρεις σε όλα τα φαρμακεία.

Τέλος ένα πακέτο μαντηλάκια καθαρισμού χεριών και χαρτομάντηλα. Τα αγαπημένα σου σανδάλια, γυαλιά και καπέλο και είσαι έτοιμη!


Σανδάλια: Beneverro Sandals
Χτένα Μαλλιών: Michel Mercier
Καπέλο Panama
Γυαλιά Ηλίου: Marks & Spencer
Beauty bag: Ro Accessories

Πολλά φιλάκια και καλά μπάνια xxx

You Might Also Like

2 σχόλια

Popular Posts

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ