Ads

αφρόλουτρο βανίλια

Κατι απο.... Μαδαγασκαρη!

3:20 μ.μ.toniamakeupdiaries

Μπορεί φέτος να μη κατάφερα να πάω διακοπές και να μην έκανα τα μπάνια που ήθελα, όμως κατάφερα να βάλω στην καθημερινότητά μου λίγο από εξωτική Μαδαγασκάρη!


Χάρη στον Παπουτσάνη και την εκπληκτική σειρά "Musk" με άρωμα βανίλιας Μαδαγασκάρης, από τη σειρά Aromatics, κάθε μέρα όλο το καλοκαίρι ταξίδευα σε μέρη εξωτικά!

Το μπάνιο μου μετατρεπόταν σε ιεροτελεστία και αφηνόμουν στο άρωμα της εξωτικής βανίλιας να με ταξιδέψει εμένα αλλά και όλες μου τις αισθήσεις!


Ένα αφρόλουτρο που συνεχίζει να περιποιείται το δέρμα μου ακόμη και ώρες μετά το ντους χάρη στη βιταμίνη Ε που περιέχει! Φροντίζει να δείχνει και να διατηρεί το δέρμα μου λαμπερό και ζωντανό ενώ παράλληλα προσφέρει αντιοξειδωτικές και αντιγηραντικές ιδιότητες!

Και φυσικά μετά τη καλύτερο από το να συμπληρώσω την περιποίησή μου με το ενυδατικό γαλάκτωμα σώματος της ίδιας σειράς!
Απλώνεται εύκολα, χωρίς ίχνος λιπαρότητας και αφήνει την επιδερμίδα μου απαλά αρωματισμένη, βελούδινη και ενυδατωμένη!



Τόσο το αφρόλουτρο όσο και το γαλάκτωμα σώματος είναι σε συσκευασία των 500ml για ατελείωτη περιποίηση και φυσικά πολύ οικονομικά!

Η ποιότητα των προϊόντων Παπουτσάνης άλλωστε είναι γνωστή εδώ και 140 χρόνια και είναι δίπλα μας με μία μεγάλη ποικιλία προϊόντων, σε πολύ προσιτές τιμές και το πιο σημαντικό μπορείς να τα βρεις σε πολλές αλυσίδες σουπερ μάρκετ αλλά και φαρμακεία!


Ένας άλλος λόγος που έχω λατρέψει τη σειρά "Musk" και δεν την αλλάζω χειμώνα - καλοκαίρι είναι ότι με δένει μαζί της μια ιστορία χρόνων και αναμνήσεων.....

Θυμάμαι κάπου στα 14-15 όταν άρχισα να ψωνίζω τα πρώτα μου είδη περιποίησης ήταν αυτό το γαλάκτωμα που ξεχώρισα ανάμεσα σε πολλά άλλα τότε. Η συσκευασία τότε ήταν με αντλία αλλά η μυρωδιά και η ποιότητα έμειναν αναλλοίωτα στο χρόνο! 

Κάθε φορά που μυρίζω το συγκεκριμένο άρωμα μου έρχονται στο μυαλό μου εικόνες και αναμνήσεις από την εφηβική μου ηλικία. Αναμνήσεις όμορφες και γλυκές, όπως το γλυκό άρωμα της βανίλιας...

Και νομίζω πως αυτό το άρωμα θα με συντροφεύει για πάντα.....

Εσένα ποια είναι η δική σου αγαπημένη σειρά περιποίησης που σου ξυπνά όμορφες αναμνήσεις; 

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Η σειρα με σημα το καραβακι,δεν υπηρχε πριν απο 40-50 χρονια που ημουν μικρη.Υπηρχε μονο το κλασσικο σαπουνι,με το ιδιο ακριβως λογοτυπο και υπηρχε σε ολα τα σπιτια.Χαιρομαι για την προοδο της εταιρειας και τη συνεχεια της και πρεπει να την υποστηριξουμε περισσοτερο αφου ειναι και ελληνικη και ποιοτικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι μου θύμισες τώρα! Πραγματικά νομίζω δεν υπάρχει κάποιος που να μην έχει δοκιμάσει το κλασσικό σαπούνι με το καραβάκι και γενικότερα λίγο πολύ όλοι έχουνε δοκιμάσει έστω και κάποιο προϊόν της εταιρίας! Αξία ανεκτίμητη που λένε!
      Θα πρέπει να δοκιμάσεις και τη σειρά Olivia! Φανταστική!

      Το καλό είναι ότι πραγματικά αν θέλουμε μπορούμε να τη στηρίξουμε γιατί οι τιμές της είναι απίστευτα χαμηλές και σαφώς προσιτές σε όλο το καταναλωτικό κοινό πράγμα πολύ θετικό για τις μέρες μας!!!

      Διαγραφή

Popular Posts

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ