Ads

aftersun aloe

Let the Sun sunshine!

1:01 π.μ.toniamakeupdiaries

γράφει η Sofia Salpigti 



Αγαπημένες μου φίλες, το καλοκαιράκι είναι κι επίσημα εδώ κοντά μας και ήδη οι περισσότερες από εσάς έχετε κάνει τις πρώτες σας εξορμήσεις στην θάλασσα. Επειδή εγώ όμως λόγω υποχρεώσεων είμαι ακόμα στην πόλη μου αποφάσισα να μιλήσουμε σήμερα για μια νέα εταιρία την οποία προτείνω να κάνετε σύμμαχό σας με τα προϊόντα της φέτος το καλοκαίρι.

Πολλές φορές, όσες γυναίκες εργαζόμαστε ξεχνάμε να βάλουμε την αντηλιακή μας προστασία πριν φύγουμε για την δουλειά αγνοώντας το γεγονός πως είτε είσαι στην θάλασσα είτε και όχι ο ήλιος δεν κάνει εξαιρέσεις.

Ξεκίνησα λοιπόν, τις αγορές μου από την εταιρία Bioselect μ’ ένα αντηλιακό προσώπου σε μορφή στικ με 50 δείκτη προστασίας το οποίο πλέον το κουβαλάω πάντα μαζί μου μέσα στο νεσεσέρ και έχει γίνει ο απόλυτος σύμμαχος μου για να κρατάω την επιδερμίδα μου απόλυτα προστατευμένη και δροσερή!



Συνέχισα τις αγορές μου με ένα αντηλιακό γαλάκτωμα τόσο για πρόσωπο όσο και για σώμα με έλαιο αβοκάντου και χυμό από αλόη βέρα το οποίο έχει μια εξαιρετική μυρωδιά που διαρκεί από το πρωί ως το βράδυ και σας κάνει να μυρίζετε τροπικά. Το συγκεκριμένο προϊόν το λάτρεψα και για έναν ακόμη λόγο. Το γεγονός ότι απορροφάται κατευθείαν από το δέρμα και την κάνει πιο νεανική από ποτέ.



Τέλος, για όλους εμάς με τις πιο ανοιχτές επιδερμίδες αλλά και για τα μικρά παιδιά που καίγονται από τον ήλιο προμηθεύτηκα ένα after sun προϊόν πάλι με αλόη και χαμομήλι, που είναι ικανό να καταπραΰνει την επιδερμίδα μας από το κάψιμο και να ζωγραφίσει ξανά το χαμόγελο στο πρόσωπό μας.



Για όλες εμάς λοιπόν που αγαπάμε τον εαυτό μας αλλά και τους ανθρώπους γύρω μας η εταιρία Bioselect θα είναι ο απόλυτος σύμμαχος μας για αυτό το καλοκαίρι. Μπορείτε να αναζητήσετε τα συγκεκριμένα προϊόντα στη σελίδα τους στο Facebook εδώ αλλά και στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα http://www.bioselect.gr. Μέχρι το επόμενό μου κείμενο να δροσίζεστε, να αγαπάτε και να κολυμπάτε στα πανέμορφα ολογάλανα νερά της χώρας μας!

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ