Ads

beauty cherrybox

Summer Lips!

7:55 μ.μ.toniamakeupdiaries

- γράφει η Sofia Salpigti


Αγαπημένες μου φίλες σε αυτό το κείμενό μου ήθελα να συζητήσουμε μαζί για τα χρώματα που βλέπουν να κυριαρχούν το καλοκαίρι στα κραγιόν, τις δικές μου λατρεμένες αποχρώσεις και πολύ θα ήθελα να μου γράψετε σε σχόλιο και τι αποχρώσεις και εταιρίες καλλυντικών επιλέγετε εσείς για να δώσουν χρώμα στο καλοκαίρι σας.

Αρχικά, υπεραγαπημένο μου κραγιόν είναι το κόκκινο Matte Lipstick της εταιρείας Erre Due. Τα συγκεκριμένα κραγιόν έχουν βελούδινη υφή, δεν κάνουν ξερά τα χείλη και εξαιρετική απόδοση χρώματος. Πιστεύω πως ένα κόκκινο κραγιόν είναι επένδυση χειμώνα καλοκαίρι και πραγματικά αξίζει να δοκιμάσετε τα συγκεκριμένα matte κραγιόν. 

Βέβαια, αν είστε γυναίκες που θέλετε πιο juicy αποτέλεσμα το καλοκαίρι στα χείλη σας σας προτείνω πάλι από την εταιρία Erre Due τα Jumbo Twist που είναι ενυδατικά κραγιόν σε σχήμα μολυβιού. Έχουν εξαιρετική διάρκεια, πανέμορφα χρώματα και κάνουν τα χείλη σας πιο ενυδατικά και σαρκώδη.

Επόμενο αγαπημένο μου προϊόν για τα χείλη είναι το matte κραγιόν της bellapiere το συστήνουν γνωστές αισθητικοί και κυκλοφορεί σε δύο συγκλονιστικές αποχρώσεις μία ροδακινή και μία ροζ ικανές να σας συνοδεύσουν από το πρωί ως το βράδυ. Μπορείτε να τις βρείτε στο e- shop του cherrybox σε μία συγκλονιστική συσκευασία και σίγουρα δεν θα το αποχωρίζεστε με τίποτα. 



Στη συνέχεια, η λατρεμένη σε όλες μας εταιρεία Τommy g έχει βγάλει μία σειρά από μοναδικά ματ κραγιόν σε υπέροχες αποχρώσεις, τα οποία από την μια πλευρά περιέχουν το χρώμα τους κραγιόν που επιλέγετε εσείς και από την άλλη lip gloss για να δώσετε στα χείλη σας μια υφή πιο juicy κάνοντας όλους γύρω σας να αναρωτιούνται τι προϊόν χρησιμοποιείται στα χείλη σας! Η δική μου λατρεμένη απόχρωση είναι ένα κοραλλί φλούο χρώμα που αν μαυρίσετε πιστεύω θα αναδεικνύει συγκλονιστικά το μακιγιάζ σας κάνοντας το πρόσωπό σας πιο λαμπερό και ηλιοκαμένο από ποτέ!!!



Τέλος, αποφάσισα να κλείσω αυτό το κείμενο με το να μοιραστώ ένα από τα δικά μου μυστικά για το πώς μπορείτε να παίξετε με τις αποχρώσεις στα χείλη σας με ελάχιστα χρήματα. Μπορείτε να αγοράσετε διάφορα μολύβια χειλιών σε όλες τις αγαπημένες σας αποχρώσεις, καθώς είναι πολύ πιο οικονομικά απ’ όσο κοστίζει ένα κραγιόν και να περάσετε από πάνω το αγαπημένο σας lip gloss. 

Εγώ αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ τα Sexy balms από την L’ oreal Paris και δεν σταματάω να πειραματίζομαι βάζοντας λάμψη και χρώμα στα χείλη μου. Ελπίζω να απολαύσατε τις ιδέες μου και να έχετε ένα καλοκαίρι τόσο λαμπερό και νεανικό όσο και η διάθεσή σας!!



Σύνδεσμοι εταιριών

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ