Ads

μαλλιά beauty

New Haul from Pharmeden.gr!

7:13 μ.μ.toniamakeupdiaries

Γεια σας κορίτσια μου! Πως είστε; Σήμερα σκέφτηκα να σας δείξω τις αγορές μου από ένα φαρμακείο, που ξετρύπωσα πρόσφατα, το Pharmeden.gr

Μου άρεσε πολύ σαν φαρμακείο, γιατί περιλαμβάνει μεγάλη γκάμα προϊόντων, όμως το πιο σημαντικό για εμένα ήταν η άμεση εξυπηρέτηση που είχα σε ότι χρειάστηκα, ο τρόπος με τον οποίο με αντιμετώπισαν και με εξυπηρέτησαν αλλά και το πόσο προσεγμένη ήταν η παραγγελία μου όταν την παρέλαβα!



Όπως βλέπετε και εσείς κατά τη διάρκεια του unboxing, όλα τα κουτάκια είναι δεμένα με κορδέλα του καταστήματος κάτι που πραγματικά ομορφαίνει το δέμα μου. Τα μπουκάλια που είναι πιο επικίνδυνα κατά τη μεταφορά είναι ξεχωριστά το καθένα πακεταρισμένα σε χαρτί με φούσκες και κλεισμένα τα καπάκια τους με σελοτέιπ. Χώρια το πόσα δείγματα παρέλαβα μαζί για να δοκιμάσω. Ειλικρινά ψωνίζω πάντα από ηλεκτρονικά φαρμακεία και τέτοιο πακετάρισμα πρώτη φορά είδα!!!



Αυτά....Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε γιατί είναι πολλά και δε θέλω να σας κουράζω με περιττά!!!!


Λοιπόν λέω να ξεκινήσω με το αντηλιακό μαλλιών του Korres, που είναι και το πιο επίκαιρο λόγο που πολλές φύγατε ή θα φύγετε διακοπές. Κορίτσια είναι πολύ σημαντικό να προσέχετε πολύ τα μαλλιά σας, για να είναι υγιή, λαμπερά και δυνατά. Χρειάζονται και αυτά το αντηλιακό τους και τη δική τους καθημερινή περιποίηση. Μη το αμελείτε καθόλου, ειδικά όσες έχετε και βαμμένα μαλλιά, όπως εγώ!

Είναι ένα προϊόν, που σίγουρα σας το λέω θα το λατρέψετε! Είναι πολύ οικονομικό (μόλις 7,14€) θα το βρείτε σίγουρα σε προσφορά πάντα, μυρίζει απίστευτα καλοκαίρι! και ναι κάνει αυτό που υπόσχεται, να διατηρεί ενυδατωμένα τα μαλλιά και να προστατεύει το χρώμα τους! Μία συσκευασία πιστεύω θα σας καλύψει όλο το καλοκαίρι.

Δείτε το προϊόν εδώ: http://goo.gl/H7kXj4





Και αφού ξεκίνησα με Korres λέω να σας πάω και στη συλλογή μακιγιάζ του που διάλεξα και να αρχίζω με τα Rasberry Matte Twist Lipstick. Πρόκειται για τα νέα ενυδατικά ματ κραγιόν σε συσκευασία μολυβιού που λανσάρισε η εταιρεία. 

Να πω ότι τα λάτρεψα; Ότι είναι φοβερά; Καταρχήν γράφουν απίστευτα, είναι πολύ μαλακά και όντως ενυδατώνουν τα χείλη κάτι το οποίο δε συνάντησα ως τώρα σε άλλα ματ κραγιόν. Μου άρεσε η μορφή μολυβιού γιατί βάφει με περισσότερη ακρίβεια στα χείλη, αφήστε που με τα συγκεκριμένα δε χρησιμοποιώ και μολύβι για περίγραμμα.

 


Διάλεξα τις αποχρώσεις Dazzling Fuchsia και Tempting Coral, οι οποίες είναι άκρως καλοκαιρινές και πολύ έντονες! Σας παραθέτω και swatches για να καταλάβετε καλύτερα.
Μπορείτε να δείτε τη σειρά εδώ: http://goo.gl/CKTDYW



Να σας πως πως κοστίζουν 9,80€ στο συγκεκριμένο φαρμακείο. Εντάξει δε τα λες και πολύ οικονομικά αλλά πραγματικά αξίζει να τα δοκιμάσετε. Επίσης μου έκανε πολύ εντύπωση πως ενώ το βλέπεις το κραγιόν, όπου ακουμπάς να βάφει και να αφήνει αποτυπώματα, παρόλα αυτά μένει στα χείλη αναλλοίωτο για πολλές ώρες!

 


Και τώρα θα σας πάω στην σκιά ματιών Twist Eyeshadow, από τη νέα σειρά του Korres πάλι (αγαπώ πολύ βλέπετε), Volcanic Minerals.

Πρόκειται για κρεμώδη σκιά ματιών, σε μορφή μολυβιού. Γενικώς τις κρεμώδης σκιές δε τις έχω σε εκτίμηση και δε τις χρησιμοποιώ στο μακιγιάζ μου. Με εκνευρίζουν γιατί μαζεύονται και κάνουν γραμμές και δεν δεν δεν....

Λοιπόν αυτή η σκιά μου άλλαξε τα δεδομένα. Ρε κορίτσια μένει εκεί αναλλοίωτη για εγώ θα πω και για πάνω από 24 ώρες, που λέει η συσκευασία. Θα το δείτε και στο βίντεο παρακάτω πόσο σταθερή είναι και θα με πιστέψετε!!!

Διάλεξα την απόχρωση 33 Grey Brown. Η συγκεκριμένη απόχρωση βγάζει μία έντονη ασημοκαφέ σκιά με πολύ ωραία γυαλάδα (ακολουθεί swatch για να το δείτε), η οποία θεωρώ πως ταιριάζει με όλες τις εποχές και ειδικά τώρα καλοκαίρι με το ηλιοκαμένο δέρμα.



Κοστίζει 7,63€ με την έκπτωση και υπάρχει σε πολλές αποχρώσεις, που μπορείτε να δείτε εδώ: http://goo.gl/vkD3gw



Και αφού είμαστε στις σκιές θα σας συνεχίσω με τις νέες τετραπλές παλέτες σκιών από την ίδια σειρά Volcanic Minerals του Korres, που είμαι σίγουρη πως οι περισσότερες τις έχει πάρει το μάτι σας. Αν δε τις δοκιμάσατε και σκέφτεστε να επενδύσετε σε νέες παλέτες, να τις πάρετε σίγουρα γιατί θα τις ευχαριστηθείτε.



Βάφουν πάρα πολύ ωραία, απλώνονται και αναμειγνύονται μεταξύ τους υπέροχα και έχουν αυτή τη γυαλάδα που προσωπικά λατρεύω στις σκιές, γιατί αφήνουν μία shiny αίσθηση τόσο όσο. Έχουν πραγματικά βελούδινο αποτέλεσμα και εξαιρετική διάρκεια.

Μου άρεσε το γεγονός πως στην κάθε παλέτα εναρμονίζονται τέλεια και οι 4 αποχρώσεις και μπορείς άνετα να δημιουργήσεις look από το πρωί ως το βράδυ.

Προσωπικά προτίμησα ιδιαίτερα την παλέτα Warm Nude, που ο συνδυασμός της για εμένα είναι ιδανικός ειδικά για καλοκαίρι αλλά μου άρεσε εξίσου και η Earthy Bronze για λίγο πιο έντονα βραδινά μακιγιάζ.




Οι παλέτες στοιχίζουν με την έκπτωση στα 12,60€ και θεωρώ πως είναι μία πολύ λογική τιμή για την ποιότητα που παρέχουν αν σκεφτείς κιόλας ότι η κάθε συσκευασία έχει 4 αποχρώσεις.
Δείτε την Warm Nude εδώ: http://goo.gl/j4JCQi
και την Earthly Bronze εδώ: http://goo.gl/SSqiSV

Για το τέλος άφησα ένα τελείως καινούργιο προϊόν για εμένα και λέω τελείως καινούργιο γιατί δεν έχω δοκιμάσει ποτέ ξανά κάποιο άλλο προϊόν από τη συγκεκριμένη εταιρία. Πρόκειται για την εταιρία Beauty Formulas, την οποία η αλήθεια είναι πως όσο κι αν έψαξα δε μπόρεσα να τη βρω στο διαδίκτυο, παρόλο που έχω δει πολλές αναφορές στην εταιρία τους, Επομένως αν ξέρετε κάτι παραπάνω για αυτούς θα ήθελα να μου αφήσετε στα σχόλια.

Από τα πολλά που έχει η εταιρία και μάλιστα πάρα μα πάρα πολύ οικονομικά προϊόντα, είπα να δοκιμάσω το υγρό καθαρισμού για το πρόσωπο με ενεργό άνθρακα. Να σας πω ότι όταν πήγα να το δοκιμάσω στην αρχή τρόμαξα με όλη αυτή τη μαυρίλα που βγήκε στο χέρι μου!!!!



Όμως μου άρεσε πάρα μα πάρα πολύ σαν καθαριστικό! Δημιουργεί μία ελαφριά σαπουνάδα, η οποία καθαρίζει πολύ εύκολα, αν και να σας πω εγώ τα καθαριστικά τα καθαρίζω με σφουγγάρι προσώπου, και αφήνει το δέρμα ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟ! Η εταιρία χαρακτηριστά αναφέρει πως "Ο ενεργός άνθρακας «κλειδώνει» τη βρωμιά, βοηθώντας τη να γλιστρήσει εύκολα από το δέρμα σας, το οποίο εμφανίζεται πιο καθαρό και λευκό."   και ναι έχω να δηλώσω πως είναι πραγματικά έτσι!



Είναι νομίζω η πρώτη φορά που ενθουσιάζομαι τόσο πολύ με ένα τόσο οικονομικό καθαριστικό προσώπου!!! Και το τονίζω οικονομικό γιατί στοιχίζει μόλις 3,99€ στο Pharmeden.gr και η συσκευασία είναι 150ml. Αρκετή ποσότητα ειδικά αν αναλογιστείς πως δε χρειάζεται να βάλεις την πολύ ποσότητα στο πρόσωπο.
Βρείτε το εδώ: http://goo.gl/xSXg2B

Σε αυτό το σημείο να σας πω πως κανονικά η σειρά με τον ενεργό άνθρακα απευθύνετε σε λιπαρές επιδερμίδες και είναι θα την χαρακτήριζα λιγάκι πιο ήπια σε σχέση με τη σειρά tea tree. Βέβαια εγώ λιπαρή επιδερμίδα δεν έχω αλλά να σας πω δεν είναι να με ενοχλεί στο δέρμα μου αυτό ή να το νιώθω να με τραβάει. Ίσα ίσα που όντως το ένιωσα πιο λευκό και καθαρό!

Για αυτό και πραγματικά σας το λέω ανυπομονώ να δοκιμάσω κι άλλα προϊόντα της σειράς. Αν έχετε δοκιμάσει κάποιο και μου το προτείνετε θα χαρώ να το δω στα σχόλια.


Σας φιλώ, καλή συνέχεια και τα λέμε σύντομα!


You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ