Ads

color colorhair

Έχετε βαμμένα μαλλιά;

6:00 μ.μ.toniamakeupdiaries

Γεια σας κορίτσια μου! Καλωσορίσατε σε ακόμη ένα νέο μου post, που αυτή τη φορά είπα να έχει ως θέμα τα βαμμένα μαλλιά!

Λίγο πολύ νομίζω όλες μας βάφουμε τα μαλλιά μας, άλλες σε τακτική βάση, όπως εγώ και άλλες λιγότερο συχνά. Όπως και να έχει όλες θέλουμε κάποια στιγμή κάποιες μικρές αλλαγές στην εμφάνισή μας. Σημασία έχει αυτές οι αλλαγές να μας κάνουν να νιώθουμε καλύτερα και όχι να το μετανιώνουμε μετά από κάποιο διάστημα.


Τα τελευταία χρόνια έχω ρίξει πολύ το βάρος στην περιποίηση των μαλλιών μου γιατί τα βάφω σε μόνιμη βάση, περίπου 1 φορά στον 1-1,5 μήνα και παράλληλα είναι η πρώτη φορά που καταφέρνω να τα έχω τόσο μακρυά. 

Για αυτόν λοιπόν το λόγο είμαι πολύ προσεκτική στο τι προϊόντα θα χρησιμοποιήσω για την περιποίηση των μαλλιών μου και δε σας κρύβω πως προτιμώ περισσότερο τα επαγγελματικά προϊόντα μαλλιών από αυτά των σούπερ μάρκετ.

Δε θέλω να σας κουράσω πολύ και ούτε θα αναφερθώ σε όλα εκείνα τα προϊόντα που χρησιμοποιώ στα μαλλιά μου μετά το λούσιμο. Θα σταθώ μόνο σε δύο προϊόντα που με έχουν κερδίσει τον τελευταίο μήνα και δύσκολα θα τα αποχωριστώ!

Πρόκειται για το σαμπουάν Color Shield της SERI από την εταιρία Farcom Professional, για βαμμένα μαλλιά και την μάσκα μαλλιών από την ίδια σειρά. Φυσικά δε χρειάζεται να αναλύσω πως όταν έχουμε βαμμένα μαλλιά, χρησιμοποιούμε προϊόντα για βαμμένα μαλλιά γιατί είναι περισσότερο εξειδικευμένα για τις ανάγκες των μαλλιών μας.


To σαμπουάν Color Shield περιέχει ένα ενεργό σύστημα περιποίησης UV-Keraplex, δηλαδή έναν καινοτόμο συνδυασμό από κερατίνη φυτικής προέλευσης, Monoi de Tahiti και έναν παράγοντα προστασίας χρώματος UV. Είναι ειδικά σχεδιασμένο για να προσφέρει στα βαμμένα μαλλιά όλα όσα χρειάζονται.

Υπάρχει διαθέσιμο στα 300ml για προσωπική χρήση αλλά και στα 1000ml για επαγγελματική. Μετά από συχνή χρήση θα διαπιστώσετε, όπως κι εγώ ότι αφήνει τα μαλλιά απαλά, λεία, μεταξένια, το χρώμα φαίνεται αισθητά πιο λαμπερό και παρατείνει τη διάρκεια του χρώματος στα μαλλιά σας.


Μπορείτε να διαπιστώσετε πόσο λαμπερά φαίνονται τα μαλλιά μου, τα οποία είναι βαμμένα περίπου από τις 20 Αυγούστου σε μία κόκκινη απόχρωση, η οποία "ξερνάει" πολύ εύκολα το χρώμα της! Δε φαίνονται πολύ λαμπερά και όχι ξεθωριασμένα;


Φυσικά λόγο της έντονης κόκκινης απόχρωσης δε παραλείπω να χρησιμοποιώ στα μαλλιά μου τη μάσκα μαλλιών της ίδιας σειράς. Περιέχει ότι και το σαμπουάν και επιπλέον ενισχυμένους μαλακτικούς παράγοντες για εντατική περιποίηση και θρέψη της τρίχας. Αν τα μαλλιά σου είναι σε άλλη απόχρωση βαμμένα πέραν του κόκκινου, μπορείς να τη χρησιμοποιείς και μία φορά στις 15 μέρες.

Χρησιμοποιείται κανονικά όπως όλες οι μάσκες μαλλιών που γνωρίζουμε, απλώνοντας τη κατά μήκος των μαλλιών και την αφήνετε να δράσει για 2-5'. Κυκλοφορεί και αυτή αντίστοιχα όπως το σαμπουάν στα 300ml και 1000ml.


Δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο άρωμα σαν μάσκα σε σχέση με το σαμπουάν που μυρίζει αρκετά όμορφα αλλά διακριτικά. Ωστόσο ξεπλένεται πολύ εύκολα, χωρίς να βαραίνει τα μαλλιά και αμέσως προσδίδει λάμψη!

Είμαι σίγουρη ότι όσες τα έχετε δοκιμάσει ή θα τα δοκιμάσετε, θα τα λατρέψετε όσο κι εγώ! Μπορείτε να τα αναζητήσετε στα κομμωτήρια της περιοχής σας ή σε συνεργαζόμενα καταστήματα με είδη κομμωτικής.

Περιμένω τα σχόλιά σας, τη γνώμη σας, ποια προϊόντα χρησιμοποιείτε και εσείς και λατρεύετε!

Σας φιλώ


You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ