Ads

blush brows

Natural Winter MakeUp

12:28 π.μ.toniamakeupdiaries

Γεια σας κορίτσια μου! Πως περνάτε; Στο σημερινό post θα σας παρουσιάσω ένα μακιγιάζ, το οποίο κάνω πολύ συχνά για τις εξωτερικές μου πρωινές δουλειές, όταν δεν έχω πολύ χρόνο ή βαριέμαι για πολλά πολλά! Βλέποντας και τον καιρό που είναι λιγάκι περίεργος και ακούγοντας τους πάντες γύρω μου να είναι άρρωστοι σκέφτηκα να σας το παρουσιάσω.

Δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο, είναι πολύ εύκολο, απλό για όλες, ακόμη και για τις αρχάριες και ενδείκνυται ακόμη και στην περίπτωση που είμαστε άρρωστες - συναχωμένες. Γιατί μία ίωση μας κάνει όλες να είμαστε down ψυχολογικά αλλά ακόμη και στο πρόσωπό μας αφήνει κάποια αισθητά σημάδια, που λίγο πολύ δε μας κολακεύουν. Και αυτό ακριβώς θέλουμε να πετύχουμε με αυτό το μακιγιάζ. Να δείχνει το πρόσωπο μας φυσικό, λαμπερό, φρέσκο, περιποιημένο και να κρύψουμε τα σημάδια της ίωσης που μας ταλαιπωρούν!

Αυτά είναι όλα όσα θα χρειαστώ για να πετύχω το τόσο φυσικό μακιγιάζ!



Ξεκινάω λοιπόν απλώνοντας σε όλο το πρόσωπό μου με το blender της Real Techniques την CC Cream της YouthLab, την οποία όμως έχω αναμείξει με λίγες σταγόνες από τη βιταμίνη C για το πρόσωπο της Beauty salon. Το κάνω αυτό για να ενυδατώσω περισσότερο το αφυδατωμένο δέρμα μου από το κρύο και τυχόν ίωση που με ταλαιπωρεί. Με αυτό η καλυπτική κρέμα θα στρώσει καλύτερα και το δέρμα θα φαίνεται πιο λαμπερό!



Extra tip: Αν σε ταλαιπωρεί ίωση με καταρροή τότε το μόνο σίγουρο είναι πως θα πρέπει να εφοδιαστείς με πολλά χαρτομάντιλα καλής ποιότητας (δες τι όμορφα και πολύ οικονομικά βρήκα στα Lidl σε τεράστια συσκευασία!) και θα σου πρότεινα να βάζεις και μία αγνή κηραλοιφή για την ενυδάτωση στην περιοχή της μύτης που ερεθίζεται πολύ εύκολα με το συχνό σκούπισμα.

Αφού ολοκληρώσω τη βάση μου περνάω ένα concealer στην περιοχή των ματιών για να καλύψω τυχόν μαύρους κύκλους. Αυτή την περίοδο μου αρέσει το κρεμώδες της Essence, το οποίο είναι πολύ απαλό και καθόλου σκληρό και βαρύ για αυτή την περιοχή. Μου δίνει την ελαφριά κάλυψη και φωτεινότητα που αναζητώ. Το περνάω με το αγαπημένο μου πινέλο για concealer της Real Techniques.



Θα τονίσω σίγουρα τα φρύδια μου με την αγαπημένη μου παλέτα φρυδιών της H&M κάνοντας μίξη των δύο σκούρων χρωμάτων για να πετύχω την ιδανική απόχρωση. Κάνω το περίγραμμα και γεμίζω όπου χρειάζεται με το ειδικό πινέλο της UBU που με βολεύει απίστευτα χάρη στο λοξό του και πολύ λεπτό τρίχωμά του.


** Έχω και φανατικό κοινό όπως βλέπετε στις φωτό! **

Θα συνεχίσω τονίζοντας το βλέμμα μου με την Absolute Lashes μάσκαρα της W7 Cosmetics. Μου αρέσει γιατί διαχωρίζει όμορφα τις βλεφαρίδες μου, χωρίς να τις κολλάει και δίνει τον απαραίτητο όγκο και μήκος που θέλω για ένα πρωινό μακιγιάζ.



Όπως βλέπετε δεν έχω βάλει καθόλου σκιά στο βλέφαρο γιατί δε θέλω να φορτώσω πολύ τα μάτια μου και ούτε πούδρα στο πρόσωπο γιατί η επιδερμίδα λόγο καιρού είναι ήδη ξηρή. Τονίζω μόνο το κόκκαλο κάτω από τα φρύδια μου με το highlighter της Wetnwild για να τονίσω το σχήμα τους και να δώσω λάμψη.



Extra tip: Αν νιώθεις τα μάτια σου κουρασμένα από την ίωση, ξεκούρασε το βλέμμα σου και ενυδάτωσε τα με τις σταγόνες της Kiten Beauty.

Συνεχίζω δίνοντας όψη υγείας στην επιδερμίδα μου είτε με το ρουζ της Clinique στην απόχρωση 20 Bashful Plum είτε με το κρεμώδες ρουζ της Il Makiage σε μία πολλή απαλή ροζ απόχρωση. Το συγκεκριμένο είναι επαγγελματικό και θέλει απειροελάχιστη ποσότητα για να φανεί το αποτέλεσμα πολύ φυσικό!



Προσωπικά δε χρειάζομαι κάτι παραπάνω. Θα ενυδατώσω σωστά τα χείλη μου με το lip balm της Fresh Line Cosmetics στο άρωμα βανίλιας και είμαι έτοιμη!



Το πρόσωπό μου φαίνεται απόλυτα φυσικό, υγιές και λάμπει! Αυτά αρκούν για να αναδείξουμε τον υπέροχο εαυτό μας και να τονώσουμε το ηθικό μας! Γιατί δε το βάζουμε κάτω ούτε με κρύο ούτε με ίωση!



Να προσέχετε τους εαυτούς σας, να τους αγαπάτε και να πίνετε πολλούς φυσικούς χυμούς για να τονώσετε το ανοσοποιητικό σας! Σας φιλώ ως το επόμενο post και περιμένω τα δικά σας σχόλια!


You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ