Ads

awards beauty

Face Beauty Awards 2016

4:54 μ.μ.toniamakeupdiaries

Γεια σας κορίτσια μου! Πολύ κρύο αυτές τις ημέρες σε όλες τις πόλεις και αρκετό χιόνι! Όμως χειμώνα έχουμε και αν δε το ρίξει τώρα πότε; Για αυτό όσοι ζείτε σε περιοχές όπως εγώ που δε χιονίζει συχνά, σταματήστε να μιζεριάζετε και να γκρινιάζετε, όπως ακούω πολλούς να κάνουν και ευχαριστηθείτε το!

Λοιπόν, για σήμερα σας ετοίμασα το δεύτερο μέρος των "Beauty Awards 2016" και θα μιλήσουμε για τα αγαπημένα προϊόντα προσώπου! Στο προηγούμενο post σας είχα δείξει τα αγαπημένα προϊόντα μακιγιάζ και όσες δε το διαβάσατε πατήστε γρήγορα στο παρακάτω Link για να τα δείτε τώρα: https://goo.gl/RyTjFv





Και πάμε να ξεκινήσουμε γρήγορα για να μη χάνουμε χρόνο με φλυαρίες.... :P




1. Κρέμα ματιών Keep Young and Beautiful™ Firm and Lift Eye Cream της Ren Skincare



Αυτή είναι η κρέμα ματιών, η οποία μονοπώλησε το ενδιαφέρον μου μέσα στο 2016 στην κυριολεξία! Μου άρεσε πάρα πολύ, γιατί ήταν πολύ απορροφήσιμη από το δέρμα μου, ήταν πολύ ελαφριά και γενικώς μου έκατσε πολύ καλά! Μου άρεσε επιπλέον ότι μου προσέφερε αντιγηραντικές ιδιότητες,  και γενικώς το βλέπετε κι εσείς από τις φωτό μου, αν και περνάω ώρες στον υπολογιστή και ξενυχτάω πολύ με τα παιδιά, δεν είχα θέμα με τα μάτια μου. Στα συν της είναι η συσκευασία, που αν και φαίνεται μικρή πιστέψτε με διαρκεί πολύ γιατί ένα μόνο πάτημα αρκεί και για τα δύο μάτια. Η αντλία είναι με δοσομετρητή, οπότε δε σπαταλάτε άδικα προϊόν. Και τέλος είναι εξαιρετική από άποψη συστατικών, αφού περιέχει πολλά βιοενεργά φυτικά συστατικά. 

Βαθμολογία: 9/10


2. Μάσκα προσώπου Radiance & Revitalizing της Exelia Cosmetics



Από τις πιο ωραίες μάσκες προσώπου, που έχω δοκιμάσει ever! Τόσο βελούδινη αίσθηση στο δέρμα, τόσο πλούσια υφή, τόσο όμορφο άρωμα....πραγματικά τη ΛΑΤΡΕΥΩ! Αφήνει το δέρμα μου απίστευτα λαμπερό και βελούδινο, ακριβώς ότι αναζητώ από μία μάσκα προσώπου. Καταλαβαίνεις ρε παιδί μου αυτή την πραγματική αίσθηση καθαριότητας στο δέρμα σου, ότι έχει φύγει ένα βάρος από πάνω της και είναι τόσο λείο και απαλό μετά! Σας τη συστήνω ανεπιφύλακτα!

Βαθμολογία: 10/10


3. Peeling προσώπου & σώματος από την Dovilleka


Ένα peeling που με είχε ενθουσιάσει από την πρώτη στιγμή για 3 λόγους! Ο πρώτος γιατί θα μπορούσα πλέον να κάνω το ντους μου και να κερδίζω χρόνο αφού με μόνο ένα προϊόν θα έκανα πήλινγκ σε πρόσωπο και σώμα. Ο δεύτερος γιατί είναι από τα πιο, αν όχι το μοναδικό, αγνά προϊόντα που έχω βάλει στο πρόσωπό μου! Πολύ σημαντικό γιατί δε περιέχει καθόλου μα καθόλου επιβλαβή συστατικά για την επιδερμίδα. Το χρησιμοποιούσα ανενόχλητα σε όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης αλλά και του θηλασμού χωρίς να ανησυχώ. 

Και τέλος γιατί είναι ένα πολύ παχύ πήλινγκ με όχι πολύ δυνατούς κόκκους που προσφέρουν όμως ένα εξαιρετικό βαθύ καθαρισμό στην επιδερμίδα, τον οποίο νιώθεις και βλέπεις αμέσως! Βελούδινη αίσθηση, απαλό και λείο δέρμα!
Αν είσαι από τα άτομα που τους ενδιαφέρει αυτό που χρησιμοποιούν να μην είναι επιβλαβή γι την υγεία τους τότε η Dovilleka είναι για εσένα!

Βαθμολογία: 10/10 

4. Γάντι ντεμακιγιάζ GLOV



Τι να πω για αυτό το γάντι που νετμακιγιάζ, που έχει γίνει το δεξί μου χέρι; Πλέον δε το χρησιμοποιώ μόνο ως έναν αγνό τρόπο ξεβάματος του προσώπου μου, αφού χρησιμοποιώ μόνο νερό βρύσης, αλλά το χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση ακόμη και για να καθαρίζω το πρόσωπό μου από το πλύσιμο του προσώπου μου με το gel καθαρισμού. Καθαρίζει πολύ καλύτερα την επιδερμίδα σε βάθος, αφήνοντάς τη πραγματικά καθαρή χωρίς ίχνη μικροβίων και ακαθαρσιών!
Το βλέπετε και εσείς σε τι κατάσταση είναι και μπορείτε να καταλάβετε...

Βαθμολογία: 10/10

5. Οδοντόκρεμα White Glo



Πρωτοδοκίμασα την κόκκινη εκδοχή αυτής της οδοντόκρεμας, που είναι η Professional και τώρα πήρα να δοκιμάσω και την πράσινη την Herbal. Πραγματικά αυτή η οδοντόκρεμα εκτός του ότι καθαρίζει πολύ καλά τα δόντια, όντως προσφέρει τη λεύκανση που υπόσχεται. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένη συν του ότι είναι πολύ οικονομική, σε κάθε συσκευασία έχει δώρο και την οδοντόβουρτσα και έχει μεγάλη ποικιλία που μπορεί να καλύψει ανάγκες όπως καπνιστές ή κίτρινα δόντια από καφέ.

Βαθμολογία: 10/10

6. Chronoderm Active 5 Serum από την Castalia





Ένα serum ή καλύτερα ορός που χρησιμοποίησα πολύ φέτος το καλοκαίρι, το βλέπετε που έχει τελειώσει κιόλας. Μου άρεσε τρελά γιατί τη χρησιμοποιούσα βράδυ και ενυδάτωνε πάρα πολύ καλά το πρόσωπό μου, που το καλοκαίρι ήταν περισσότερο ξερό. Είχα δει αισθητή διαφορά στο δέρμα μου που φαινόταν σε καθημερινή βάση καθαρό και λείο, ενώ παράλληλα με δρόσιζε ευχάριστα και απλωνόταν υπέροχα στην επιδερμίδα του προσώπου μου. Γενικώς ότι έχω δοκιμάσει από τη συγκεκριμένη εταιρία έχει λειτουργήσει άψογα σε εμένα!

Βαθμολογία: 10/10

7. Ενυδατικό Gel από Herbagen



Φουλ ενυδατικό gel προσώπου γεμάτο σε βιταμίνες και μικροσφαιρίδια! Το ευχαριστήθηκα όσο τίποτα φέτος το καλοκαίρι για να ενυδατώνομαι συχνά μέσα στην ημέρα, όποτε ένιωθα την ανάγκη. Το φορούσα κυρίως ως πρωινή κρέμα ενυδάτωσης αλλά και όποτε ένιωθα το δέρμα μου να τραβάει. Αφήνει πολύ δροσερή αίσθηση, απορροφάτε σα νερό από την επιδερμίδα και έχει πολύ όμορφη συσκευασία.

Βαθμολογία: 9/10


Αυτά ήταν τα δικά μου 7 αγαπημένα προϊόντα προσώπου για το 2016. Περιμένω και τα δικά σας και μείνετε συντονισμένες και για το τρίτο μέρος που θα περιλαμβάνει τα Beauty Awards για σώμα και μαλλιά.



You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Πολύ ενδιαφέρουσες όλες οι επιλογές σου. Τον ορό από Castalia τον λατρεύουμε επίσης! xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εδώ είχαμε πολλά χρόνια να δούμε χιόνι ❄ και το ευχαριστήθηκα!!! Αγαπημένα προϊόντα για το 2016 Peeling mastic spa για πρόσωπο Από Body shop για σώμα από την σειρά Africa spa .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν αν σου πω πως δεν έχω δοκιμάσει ποτέ Mastic Spa; Ψέματα δοκίμασα μία φορά μία κρέμα σώματος από περιοδικό που ήταν δώρο. Μύριζε τόσο έντονα η μαστίχα που από τότε στράβωσα!

      Διαγραφή

Popular Posts

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ