Ads

accessories beauties

My first beauties & non beauties new cool buys!

1:39 π.μ.toniamakeupdiaries

Σήμερα 1 μήνα μετά την υποδοχή του νέου έτους είμαστε εδώ για να σας δείξω τις πρώτες αγορές που έκανα σε προϊόντα ομορφιάς και όχι μόνο.
Έτσι, λοιπόν για σήμερα σας έχω τις δικές μου αγορές που είναι 7 Beauty προϊόντα και 4 Non Beauty!



Θα σας ξεκινήσω σκέφτομαι με τα προϊόντα ομορφιάς, που αγόρασα μέσα στο Γενάρη γιατί είναι και τα 5 ένα προς ένα!

Σαμπουάν μαλλιών "Oil wonders" της σειράς Matrix


Ένα σαμπουάν, το οποίο στην κυριολεξία με μάγεψε! Το άρωμα που αρχίζει και αναδύει την ώρα που δημιουργείται ο αφρός είναι ανεπανάληπτο! Πραγματικά δε μπορώ να σας το περιγράψω....είναι τόσο αποπλανητικό και ταξιδιάρικο.....σε ταξιδεύει κάπου προς Ανατολή...
Και πέρα από αυτό είναι ένα επαγγελματικό σαμπουάν που ξέρει πως να περιποιηθεί τα μαλλιά μου!
Το μπουκάλι του επίσης θυμίζει ανατολίτικο στυλ, είναι στα 300ml μου άρεσε το γεγονός πως δημιουργεί πλούσιο αφρό, καθαρίζει σε βάθος αλλά το καλύτερο ότι μόλις στεγνώσω τα μαλλιά μου έχουν αυτό το ανεπανάληπτο άρωμα!

Που το βρίσκεις; Στο Telis Kikeris eshop στην τιμή των 9,30€ εδώ.

Μάσκα Προσώπου της Lierac


Πρόκειται για μία βιταμινούχα μάσκα προσώπου με κίτρινη άργιλο. Στο άκουσμα αυτό κάποιος φαντάζεται και καταλαβαίνει μία συνηθισμένη μάσκα προσώπου. Όμως όχι! Ουσιαστικά είναι μία κρέμα με ελαφριά σύνθεση τζελ, η οποία είναι σε πορτοκαλί απόχρωση και περιέχει ιριδισμούς. Χαρίζει άμεση λάμψη στις κουρασμένες επιδερμίδες και ένα πολύ ήπιο λίφτινγκ.




Εφαρμόζεται κανονικά σαν μάσκα προσώπου, όμως δεν αφαιρείται!!!! Ναι και εδώ είναι που ενθουσιαστηκα με το συγκεκριμένο προϊόν. Γιατί σου προσφέρει τα οφέλη της μάσκας αλλά ταυτόχρονα αποτελεί ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ βάση λάμψης για το μακιγιάζ! Περιμένεις μόλις 1 λεπτό αφού την εφαρμόσεις και μετά βάφεσαι κανονικά! Εννοείται ότι δε τη φοράς κάθε μέρα κάτω από το μακιγιάζ, αλλά 1-2 φορές την εβδομάδα.



Που τι βρίσκεις; Προσωπικά την έχω βρει σε άκρως δελεαστική τιμή σε πακέτο προσφοράς μαζί με δώρο τη λοσιόν ντεμακιγιάζ που θα σου δείξω παρακάτω στο Bestpharmacy.gr και πιο συγκεκριμένα εδώ στην εκπληκτική τιμή σετ των 15,40€

 Βιταμινούχα Λοσιόν ντεμακιγιάζ της Lierac



Ήταν δώρο με τη μάσκα που περιέγραψα παραπάνω. Το γεγονός ότι αποτελεί ντεμακιγιάζ και λοσιόν ενυδάτωσης ταυτόχρονα, η οποία δε χρειάζεται ξέπλυμα και εφαρμόζεις κανονικά την κρέμα σου με ενθουσίασε.

Επίσης με ενθουσίασε γιατί ξεβάφει τέλεια, είναι τόσο ήπια και δεν ερεθίζει τα μάτια, δε τραβάει το δέρμα, το ενυδατώνει, μυρίζει αρκετά καλά, είναι πολύ εύκολη στη χρήση λόγο της αντλίας και φυσικά σου κάνει και οικονομία αφού αποτελεί ένα προϊόν 2 σε 1.

Πολύ σημαντικό επίσης ότι δεν περιέχει οινόπνευμα και η σύνθεσή της από εκχυλίσματα παπαρούνας και πορτοκαλιού δρα στο βάθος της επιδερμίδας ενυδατικά, αποτοξινωτικά και αντιρυτιδικά ενώ παράλληλα προσφέρει άμεση λάμψη και τόνωση.

Σου είπα τη βρίσκεις στο Bestpharmacy.gr και μπες τώρα να δεις την προσφορά γιατί πραγματικά αξίζει ειδικά αν σκεφτείς πως στην τιμή της μάσκας παίρνεις δώρο το ντεμακιγιάζ.

Κραγιόν Morello Creamy Lipstick του Korres



Λατρεύω απεγνωσμένα το μπορντό και ειδικά τα κραγιόν σε αυτή την απόχρωση. Οπότε όταν ενημερώθηκα πως η σειρά κραγιόν του Korres έχει καινούργιες χειμερινές αποχρώσεις δε μπόρεσα να αντισταθώ στην απόχρωση 59 Burgundy.




Σαν απόχρωση μου άρεσε πολύ. Είναι ένα γλυκό μπορντό όχι ιδιαίτερα σκούρο θα το χαρακτήριζα περισσότερο κλασσικό μπορντό. Μου άρεσε η υφή του, το πλούσιο κρεμώδες χρώμα του. Δε μου άρεσε το γεγονός ότι δεν είναι τόσο σταθερό και ματ όσο το περίμενα. Από την άλλη όμως είναι ένα κραγιόν που σίγουρα δε θα κλείσεις στο συρτάρι όταν τελειώσει η μόδα των ματ κραγιόν. Και όπως σου είπα το θεωρώ ένα κλασσικό μπορντό που η κάθε μία πρέπει να έχει στη συλλογή της και ακριβώς επειδή δεν είναι σκούρο τύπου gothic φοριέται άνετα και πρωινές ώρες.

Που το βρίσκεις; Σε όλα τα stand του Korres. Συγκεκριμένα το δικό μου το αγόρασα από το Bestpharmacy.gr στην τιμή των 11,20€ εδώ.


2 Lotion & 1 Ντεμακιγιάζ της Yves Rocher




  • Ενυδατικό νερό Μicellaire 2 σε 1 Hydra Vegetal 
Πρόκειται για το best προϊόν αυτού του μήνα το οποίο λατρεύω!!!! Λοσιόν προσώπου για ξηρές επιδερμίδες. τη χρησιμοποιώ πριν την κρέμα μου και καθαρίζει την επιδερμίδα μου σε βάθος εξαλλείφοντας όλους τους ρύπους. Αφήνει το δέρμα μου πεντακάθαρο, ενυδατωμένο και αρωματισμένο. Εκτός των παραπάνω ένα λόγος που τη λατρεύω είναι ότι αποτελεί ένα φυτικό προϊόν κατά 90%, όπως και τα περισσότερα προϊόντα της εταιρίας.



Το αγόρασα σε προσφορά τον προηγούμενο μήνα στα 10€ αλλά  ήταν 1+1 ΔΩΡΟ. Οπότε μου ήρθε πολύ οικονομική αν σκεφτείτε ότι στην ουσία και τα 2 μαζί είναι 400ml. 

  • Νερό Micellaire καθαρισμού 2 σε 1 Sensitive Vegetal
Κι άλλη λοσιόν προσώπου γιατί όπως έχετε καταλάβει έχω πώρωση με τα νερά Micellaire. Η συγκεκριμένη είναι από τη σειρά για ευαίσθητα δέρματα και επιπλέον κάνει και ντεμακιγιάζ στο πρόσωπο!!!! Τη λατρεύω επίσης και θα την παίρνω ξανά και ξανά γιατί γενικότερα τη συγκεκριμένη σειρά προσώπου την αγαπώ!



Κι αυτή την είχα βρει 1+1 δώρο στα 12€ και ίδια ποσότητα με την προηγούμενη. Να σας πω πως από το μήνα Φεβρουάριο κυκλοφόρησαν και σε συσκευασία των 390ml με αντλία και οι 2 αυτές λοσιόν και όσες ενδιαφέρεστε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου για να σας πω πως μπορείτε να τις αποκτήσετε με την έκπτωση που έχουν αυτό το μήνα 30% αλλά και με επιπλέον έκπτωση 23%. Σύνολο δηλαδή έκπτωση 53% από την αρχική του τιμή.

  • Ντεμακιγιάζ ματιών Pure Bleuet Express
Αποτελεί ένα εκπληκτικό ντεμακιγιάζ ματιών, το οποίο είχα και στο παρελθόν και φυσικά φρόντισα να το προμηθευτώ και πάλι αφού ήταν σε έκπτωση. Είναι ένα διφασικό προϊόν, το οποίο ξεβάφει τέλεια τα μάτια, χωρίς να τα ερεθίζει χάρη στο χαμομήλι που περιέχει. Στα συν του ότι αφαιρεί τέλεια ακόμη και την αδιάβροχη μάσκαρα.



Θυμίζει πάρα πολύ στη σύνθεσή του το ντεμακιγιάζ της Klorane, μόνο που το Pure Bleuet είναι πολύ πιο οικονομικό. Το αγόρασα μόλις 7,90€ αρχική τιμή 1+1 δώρο και αυτό! 

Δοκιμάστε τα προϊόντα της Yves Rocher και ειλικρινά σας το λέω θα τα αγαπήσετε όσο κι εγώ.




Κασκόλ - Πασμίνα 



Είναι η εποχή που τα κασκόλ και οι πασμίνες έχουν την τιμητική τους ειδικά φέτος που καταλάβαμε χειμώνα για τα καλά. Αποτελούν ένα αξεσουάρ που μπορεί να φορεθεί με πολλούς τρόπους και να δώσει στυλ στο look σου. 

Φέτος επικρατούν περισσότερο οι πασμίνες με μεγάλο όγκο και μήκος, οι οποίες είναι χοντρές και πολύ ζεστές. Επιλέξτε να τις φορέσετε περασμένες στο λαιμό μία ή δύο φορές, πάνω από το παλτό σας ακόμη και δεμένο με ζώνη. Είναι από τις μεγαλύτερες τάσεις.



Η δική μου είναι από τη χειμερινή συλλογή του Stradivarius και την αγόρασα 9,90€ με την έκπτωση. Τώρα με τις εκπτώσεις θα βρεις πολύ όμορφα σχέδια σε πολύ καλές τιμές.


Γυαλιά Ηλίου



Κάθε χρόνο που επισκέπτομαι τα Marks & Spencer δεν υπάρχει περίπτωση να φύγω χωρίς να έχω αγοράσει ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου. Μου αρέσει πολύ το στυλ που φέρνει, είναι πολύ καλά ποιοτικώς σε σχέση με άλλα καταστήματα αξεσουάρ που διαθέτουν γυαλιά και μπορείς στις εκπτώσεις να τα βρεις πολύ οικονομικά, με μόλις 5€.



Σίγουρα με ένα τόσο μικρό ποσό ανανεώνεις το στυλ σου εύκολα και ανέξοδα. Τα συγκεκριμένα επέλεξα να τα πάρω σε μωβ απόχρωση, μιας και είναι το αγαπημένο μου χρώμα και μόλις τα είδα ενθουσιάστηκα και με τις λεπτομέρειες στο πλάι.


Στέκες Μαλλιών




Είναι το πιο must και πολυφορεμένο αξεσουάρ φέτος, οι στέκες με αυτιά γάτας! Σίγουρα τα έχεις δει παντού, σε πολλές εκδοχές και φορεμένα από μικρές και μεγάλες. Είναι πολύ παιχνιδιάρικες και στυλάτες ταυτόχρονα, δίνοντας μια glam νότα στο στυλ σου, σαν αυτά των περιοδικών.

Κάνοντας μία έρευνα αγοράς στα πιο γνωστά καταστήματα αξεσουάρ διαπίστωσα πως οι περισσότερες ήταν πανάκριβες κι θεωρώ πως το να δώσω 15-20€ για να αγοράσω μία στέκα, που σε λίγο καιρό θα πάρει τη θέση του στα παιχνίδια της μικρής μου το θεώρησα υπερβολικό.



Έτσι λοιπόν στράφηκα στο Ebay, όπου τις βρήκα μόλις 1.04€ τη μία, για αυτό και προτίμησα να πάρω και τις δύο αποχρώσεις. Μία χρυσή με πέρλες και μία ασημί με στρας.
Εδώ σας έχω και το link που μπορείτε να τις παραγγείλετε: https://goo.gl/SZkcYy



Ημερολόγιο 2017


Και φυσικά η πρώτη αγορά μου δε μπορούσε να είναι άλλη από ένα ημερήσιο ημερολόγιο για το 2017 σε μέγεθος Α5. Δε μπορώ να κάνω βήμα χωρίς αυτό. γράφω τα πάντα μέσα από τα ραντεβού μου, τα τηλέφωνα που πρέπει να κάνω, τον προγραμματισμό μου για το blog, τις δουλειές μου, τη λίστα για το σούπερ μάρκετ και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς! Είναι το δεξί μου χέρι.


Και ακριβώς επειδή όλη μέρα το κοιτάω θέλω να είναι καλής ποιότητας και να έχει όμορφο design. Φέτος ενθουσιάστηκα με τα ροζ φλαμίνγκο στο ημερολόγιο από το Plaisio, το οποίο θυμίζει μέρη εξωτικά, καλοκαίρι, ανεμελιά, θάλασσα και δε σας κρύβω πως κάθε φορά που το κοιτάω χαλαρώνω και ονειροπολώ......

Το συγκεκριμένο στοίχιζε 3,99€ και πλέον μπορείς να το βρεις στα 1,99€. Ρίξε μια ματιά εδώ: https://goo.gl/4aTLGa

Αυτά ήταν τα δικά μου προϊόντα ομορφιάς και μόδας, που αγόρασα, περιμένω και τις δικές σας αγορές στα σχόλια και φυσικά μη ξεχάσετε πως μπορείτε να με ακολουθείτε και στα υπόλοιπα social media για να είμαστε σε περισσότερη επαφή.


You Might Also Like

2 σχόλια

Popular Posts

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ