Ads

βιβλία γνωριμία

Μία γνωριμία, μία καινούργια αρχή....

3:17 μ.μ.toniamakeupdiaries

Πέρασε μόλις μία εβδομάδα, από την προηγούμενη Κυριακή, στις 12/3/2017, όταν 6 κοπέλες, άγνωστες μεταξύ τους, συναντήθηκαν για πρώτη φορά από κοντά! Λίγες μόνο ημέρες, που μιλούσαμε διαδικτυακά και αποφασίσαμε να οργανώσουμε αυτή τη συνάντηση. Και ναι τα καταφέραμε! Η πρώτη συνάντηση των μαμάδων - bloggerS, της Θεσσαλίας είναι γεγονός!

Έξι γυναίκες, έξι blogger, τόσες διαφορετικές μεταξύ μας, με ένα όμως κοινό πόθο....το blogging! 
Η Άννα με το Working Mama, η Τόνια (εγώ) από το Toniamakeupdiaries, η Νίκη και το Mama Farma, η Μαρία από το Beauty Harmony Blog, η Ελευθερία με το MissfreeMommy και τέλος η Μαρία με τα Όμορφη Μέσα Έξω & Couzinista.



Η καθεμιά με το δικό της χαρακτήρα, τα δικά της ενδιαφέρονται και το δικό της στίγμα στο blog της. Οι συζητήσεις μας πολλές! Κυρίως γύρω από την ανταλλαγή απόψεων για τα blog μας, αλλά και θέματα, όπως τα παιδιά μας, ανεξάντλητο θέμα, την ομορφιά, τις δουλειές μας...



(επάνω φωτό από αριστερά με τη φορά του ρολογιού: Η Ελευθερία, δίπλα εγώ, δίπλα μου η Μαρία -Όμορφη Μέσα Έξω, η Άννα, η Μαρία - Harmony Beauty και η Νίκη.

κάτω φωτό από αριστερά: Η Ελευθερία, στη μέση εγώ και δίπλα η Μαρία - Όμορφη μέσα έξω).

Προσωπικά νιώθω πολύ τυχερή, που καταφέραμε να κάνουμε μία πολύ σημαντική αρχή με τα κορίτσια. Γνώρισα καινούργια και πολύ ενδιαφέροντα άτομα και το μόνο σίγουρο είναι πως αυτές οι συναντήσεις θα είναι πιο συχνές πλέον, όσο μας το επιτρέπουν οι αποστάσεις, η καθημερινότητα μας αλλά και οι υποχρεώσεις μας.




(επάνω φωτό από αριστερά με τη φορά του ρολογιού: Εγώ, δίπλα μου η Μαρία -Όμορφη Μέσα Έξω, η Άννα, η Μαρία - Harmony Beauty και η Νίκη.

κάτω φωτό από αριστερά: η Άννα, στη μέση η Μαρία - Beauty Harmony και η Νίκη)

Το μόνο σίγουρο είναι πως το blogging μας ενώνει, μας φέρνει πιο κοντά και αυτός είναι ένας πολύ καλός λόγος και αφορμή για να έρθουν τα καλύτερα!

Φυσικά θέλω να πω κι ένα τεράστιο ευχαριστώ στους δωροθέτες μας και αρωγούς μας σε αυτή την συνάντηση, οι οποίοι ήτανε οι: 
- Chiron Kentauros



όπου απλόχερα μας προσέφεραν τα υπέροχα δώρα τους, τα οποία θα τα δείτε σε ξεχωριστές αναρτήσεις το καθένα στα blog μας.







Φυσικά για τα προϊόντα της Cura Naturale σας έχω ξαναμιλήσει και το πόσο ενθουσιασμένη είμαι, οπότε μπορείτε να τα δείτε και θυμηθείτε εδώ: https://goo.gl/GpjBcD

ενώ αυτό ήταν το πανέμορφο βραχιολάκι του Miss Poua με τη λέξη "Μαμά".



Και τέλος ένα ευχαριστώ από καρδιάς στην Άννα, τη Μαρία (Beauty Harmony) και την Ελευθερία, που παρόλο που δε γνωριζόμασταν αφιέρωσαν χρόνο για να μας προσφέρουν η καθεμιά τα χειροποίητα δωράκια τους!


Η Άννα που λατρεύει τη ζαχαροπλαστική έφτιαξε πεντανόστιμα μπισκότα και cupcakes με ζαχαρόπαστα, η Μαρία ως αισθητικός με απίστευτες γνώσεις μας έφτιαξε χειροποίητο σαπούνι με λούφα και μικρά πορτοφολάκια. Ενώ η Ελευθερία ανέλαβε τα γραφικά για τις κάρτες και τα σουπλά μας!

Αυτά τα λίγα από εμένα σήμερα, θα τα πούμε σύντομα με καινούργια ανάρτηση. Ως τότε φιλιά!


You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Ειναι ωραίο να θυμάμαι πως περασαμε...Μέχρι την επόμενη φορά που θα βρεθούμε και είμαι σίγουρη ότι θα είναι σύντομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαρηκα πολυ που σε γνωρισα Τονια και βλεπω οτι μπορει να κανουμε καλη παρεα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περάσαμε πολύ ωραία όντως κι ελπίζω να το επαναλάβουμε σύντομα! Κι εγώ χάρηκα που σε γνώρισα από κοντά, Τόνια, κι όλα τα υπόλοιπα κορίτσια βέβαια! Σε διαβάζω από τα πρώτα μου βήματα στο blogging και εύχομαι πάντα επιτυχίες!
    Maria Ifadopoulou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ήταν μια πολύ όμορφη συνάντηση!Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα και από κοντά Τόνια!Και σύντομα ευελπιστώ πως θα υπάρξουν και άλλες τέτοιες όμορφες στιγμές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Popular Posts

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ