Ads

κουκλόσπιτο παιδί

Ένα κουκλόσπιτο.....όνειρα!

12:42 π.μ.toniamakeupdiaries

Ένα από τα παιδικά όνειρα των μικρών κοριτσιών, είναι αυτά τα υπέροχα, παραμυθένια κουκλόσπιτα, που βλέπουν και χαζεύουν στις βιτρίνες των καταστημάτων! Ένα από αυτά τα όνειρα - απωθημένο, ήταν και το δικό μου.....ένα κουκλόσπιτο, που πάντα ήθελα και λαχταρούσα!

Ξέρεις λένε πως τα όνειρα κάποια στιγμή γίνονται πραγματικότητα, αρκεί να τα πιστέψεις και να τα θέλεις πολύ.....ακόμη και αν αργήσουν....
Έτσι μπορεί να άργησε και το δικό μου όνειρο, όμως πραγματοποιήθηκε μέσα από τα όνειρα της δικής μου κόρης! 

Τον τελευταίο χρόνο, λαχταρούσε πολύ ένα κουκλόσπιτο. Πάντα λάτρευε να παίζει με τα Playmobil και το κουκλόσπιτο που είχε δε χώραγε τα παιχνίδια της.

Και μιας και ήταν και δικός μου καημός η απόκτηση ενός κουκλόσπιτου, δεν άργησε η ιδέα να της κάνουμε δώρο στα γενέθλιά της, αυτό που τόσο ποθούσε.

Ξεκίνησα την αναζήτηση, λοιπόν, αλλά κάπου άρχισα να απογοητεύομαι. Τα κουκλόσπιτα πανέμορφα αλλά οι τιμές στα ύψη! Μέχρι που τυχαία είδα τη σελίδα στο facebook "Κουκλόσπιτα και Ξυλοκατασκευές".

Αυτό ήταν! Είχα ήδη αποφασίσει! Μεγάλη ποικιλία, πολύ όμορφες κατασκευές, τεράστια κουκλόσπιτα, προσεγμένες λεπτομέρειες και σε πολύ προσιτές τιμές! Και το πιο σημαντικό, ότι έστελναν σε όλη την Ελλάδα.

Διάλεξα αυτό, που πίστευα πως θα ταίριαζε καλύτερα στο χώρο του δωματίου και φυσικά στο παιχνίδι και χωρίς να χάσω χρόνο έκανα την παραγγελία.

Όταν η μικρή άνοιξε το δώρο της, το ενθουσιάστηκε είναι πολύ λίγο! Να πω τρελάθηκε από τη χαρά της; Μαζί κι εγώ που έβλεπα και ένιωθα τη χαρά της.... Η συγκίνηση μου ακόμη μεγαλύτερη όταν άρχισε να τοποθετεί μέσα τα παιχνίδια της, πολλά από τα οποία είναι συλλογές των Playmobil, από τη δική μου παιδική ηλικία....


Από εκείνη την ημέρα δεν έχει σταματήσει να παίζει με αυτό, να αλλάζει συνεχώς τη διαρρύθμιση των δωματίων, να τα διακοσμεί και να περνάει ευχάριστα το χρόνο της! Φυσικά, όποτε υπάρχει χρόνος, φροντίζω να παίζω κι εγώ με αυτό, αφού είναι κάτι που μαζί με τα Playmobil νομίζω πως δε θα τα βαρεθώ ποτέ!

Ένα μήνα μετά, και συνεχίζοντας να παίζει με τον ίδιο ενθουσιασμό, πιστεύω πως ήταν το καλύτερο δώρο γενεθλίων! Χρόνια πολλά μικρή μου και πάντα ευτυχισμένα!   

Με αγάπη

* Βρείτε τη σελίδα "Κουκλόσπιτα και Ξυλοκατασκευές" εδώ.


"Η βεράντα"


"Το κομμωτήριο"

"Η κουζίνα"

"Το καθιστικό"

"Το υπνοδωμάτιο"

"Το μπάνιο"

"Το κτηνιατρείο"


You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Τέλειο το κουκλοσπιτο σας... Θέλουμε και εμείς ένα...Για να παίζουμε και μαμά και κόρες. Είμαι σίγουρη ότι θα το καταευχαριστηθει η μικρή σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να την χαίρεσαι τη μικρή!! Γερή να είναι!!
    Όσο για το κουκλόσπιτο, όνειρο θα πω και εγώ. Θα το ψάξω μιας και η κόρη μου θέλει ένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νίκη μου! Ναι πραγματικό όνειρο και μεγάλο μου απωθημένο!!!!

      Διαγραφή
  3. Να τη χαιρεστε κοριτσι μου!!Εγω που το ειδα απο κοντα!!Ενθουσιαστηκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία μου! Μα δεν είναι πραγματικό όνειρο; Και το ευχαριστιέται και ο μικρός με τον τρόπο του....βάζει τα playmobil να κάνουν τσουλήθρα στη σκεπή του!

      Διαγραφή

Popular Posts

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ