Ads

αλλαγή πάνας άρωμα

Kids Fabs!!!!

12:20 μ.μ.toniamakeupdiaries

Κάθε φορά σας γράφω διάφορα για δικά μου προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης, όμως νομίζω πως ήρθε η στιγμή να σας παρουσιάσω και τα αγαπημένα προϊόντα περιποίησης των παιδιών μου. Γιατί και αυτά έχουν δικά τους αγαπημένα προϊόντα, που τους έχουν καθίσει καλά στην επιδερμίδα τους, δε τους προκαλούν ερεθισμούς και μυρίζουν υπέροχα!

Κατά κύριο λόγο επιλέγω τα προϊόντα τους να είναι όσο πιο αγνά γίνεται, για την αποφυγή αλλεργιών αλλά και για να μη φορτώνω τα κορμάκια τους με parabens και επικίνδυνα χημικά! Δυστυχώς είναι πολλά τα προϊόντα, τα "επικίνδυνα"  που κυκλοφορούν εκεί έξω και πολλά μάλιστα καταξιωμένα και πολύ γνωστά.

Αγαπημένα Προϊόντα των Παιδιών μου!



Χρειάστηκε να ψάξω πολύ για να καταλήξω και ευτυχώς στις μέρες μας πλέον και εδώ στην Ελλάδα υπάρχουν πολλές αξιόλογες εταιρίες, με πολύ καλά και αγνά προϊόντα και μάλιστα σε πολύ καλές και προσιτές τιμές.

"Σαμπουάν & Αφρόλουτρο Aqua Magic"


Ένα προϊόν 2 σε 1 που μου έλυσε τα χέρια και για τα 2 μου παιδιά, αφού ως τώρα χρησιμοποιούσα μόνο αυτό για μαλλιά και σώμα. Έχει ευχάριστο άρωμα τροπικών φρούτων και είναι ενισχυμένο με βιταμίνη Β5 για αποφυγή ερεθισμών και εκχύλισμα μαργαρίτας.

Γράφει πως είναι κατάλληλο για παιδιά άνω των 3 ετών αλλά ειλικρινά δε καταλαβαίνω το λόγο, αφού έψαξα όλα τα συστατικά του και είναι όλα κατάλληλα. Προσωπικά το χρησιμοποιώ στον μικρό μου από 1 έτους χωρίς κανένα θέμα.

Μπορείτε να το βρείτε και παραγγείλετε είτε απευθείας από την FM Group, αν είστε εγγεγραμμένοι όπως εγώ, έχοντας μόνιμη έκπτωση 30% ή μέσω αντιπροσώπων στην τιμή των 9,90€ τα 200ml.

" Έχω τραβήξει την πίσω πλευρά γιατί από μπροστά μου ξεκόλλησε το αυτοκόλλητο ο μικρός!!! "

Είναι ένα προϊόν που ευχαριστήθηκαν πολύ τα παιδιά μου, για τον πλούσιο αφρό του, που τρελαίνονται να παίζουν και πολύ πολύ βασικό πως δεν τσούζει τα ματάκια τους! Σας συστήνω να το δοκιμάσετε.

Δείτε το προϊόν εδώ: https://goo.gl/cIplAC

"Baby Oil"



Ένα πολυχρηστικό προϊόν, 100% φυτικό από την ελληνική εταιρία Bio Aroma, που είχα την ευκαιρία πρόσφατα να το δοκιμάσω στον μικρό μου. Εξαιρετικό προϊόν, αφού καλύπτει την ενυδάτωση του σώματος του μωρού μετά το μπάνιο, την ενυδάτωση της περιοχής σε κάθε αλλαγή πάνας για αποφυγή συγκαμάτων αλλά και για να καταπραΰνει το ίδιο το σύγκαμα (τσεκαρισμένο δουλεύει!). Και τέλος μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τη νινίδα, που εμφανίζουν τα βρεφάκια στο κεφαλάκι τους.


Περιέχει αμυγδαλέλαιο, που είναι εξαιρετικό για ενυδάτωση σε μικρούς και μεγάλους, έλαιο καλέντουλας, που καταπραϋνει τους ερεθισμούς και έλαιο λεβάντας για ηρεμία μετά το μπάνιο. Απορροφάται εύκολα, οπότε είναι ιδανικό και για καλοκαίρι, γιατί συνήθως τα έλαια τα αποφεύγουμε καλοκαίρι και δε χρειάζεται μεγάλη ποσότητα για επάλειψη. Το συστήνω ανεπιφύλακτα, ειδικά σε νέες και μέλλουσες μανούλες, που τώρα ετοιμάζουν τα πράγματα του μωρού.

Κοστίζει 10,50€ τα 100ml σε πολύ πρακτική συσκευασία με αντλία. Μπορείς να το δεις εδώ μαζί με την υπόλοιπη βρεφική σειρά: https://goo.gl/uPbTln 

"Σαμπουάν Αμαμελίδας"


Ένα σαμπουάν που προστέθηκε πολύ πρόσφατα στην περιποίηση της κόρης μου, που πλέον είναι 6 ετών και έχει φύγει από τα βρεφικά προϊόντα. Είναι της εταιρίας Yves Rocher, γνωστή για τα φυτικά καλλυντικά της, άριστης ποιότητας.

Πλέον στην κόρη μου χρησιμοποιώ ξεχωριστά σαμπουάν και αφρόλουτρο, αφού τα μαλλάκια της μπερδεύονται αρκετά και έχουν άλλες ανάγκες. Το συγκεκριμένο σαμπουάν μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από ενήλικες και αποτελεί μέρος της οικογενειακής σειράς Hamamelis.

Είναι ένα πολύ ήπιο και απαλό σαμπουάν με εκχύλισμα αμαμελίδας, γνωστό για τις μαλακτικές του ιδιότητες. την τόνωση της κυκλοφορίας, χωρίς να προκαλεί ερεθισμούς. Από το άρωμα του καταλαβαίνεις πόσο φυτικό είναι, ενώ το χρώμα του είναι διαφανές κιτρινωπό. Είναι κατάλληλο για ηλικίες 3+.

Η τιμή του είναι εξαιρετική αν ψάχνεις ένα προϊόν φυτικό αλλά και οικονομικό, αφού στοιχίζει μόλις 6,50€ τα 300ml αλλά συνήθως κάθε μήνα η εταιρία το έχει με έκπτωση 25%. Μπορείς να το βρεις μέσω αντιπροσώπων της εταιρίας αλλά και απευθείας αν είσαι εγγεγραμμένη και θα έχεις μόνιμη έκπτωση 30%. Προσωπικά ως μέλος στην εταιρία μου στοίχισε μόλις 4€. Δε νομίζω ότι θα βρεις πιο οικονομικό σαμπουάν σε αυτά τα ml στην κατηγορία του!


"Απαλό ντους Hamamelis"


Ακόμη ένα νέο προϊόν αυτή τη φορά και για τα 2 μου παιδιά αλλά και ολόκληρη την οικογένεια. Το απαλό αφρόλουτρο της σειράς Hamamelis από την Yves Rocher. Αποτελεί κι αυτό νέα εισαγωγή στη διαδικασία του μπάνιου μας.

Περιέχει επίσης εκχύλισμα αμαμελίδας, όπως και το σαμπουάν παραπάνω, φυτική γλυκερίνη και είναι ιδανικό ακόμη και για τα πιο ευαίσθητα δέρματα. Χαρακτηριστικό φίλης όταν τη ρώτησα "Το έχεις δοκιμάσει; Για ποιες ηλικίες κάνει;", η απάντησή της ήταν καθοριστική στο να το επιλέξω. Μου τόνισε πως το μωρό της ταλαιπωριόταν κατά πολύ με δερματικά προβλήματα και έχει δοκιμάσει ότι κυκλοφορεί στο εμπόριο και της σύστησε ο παιδίατρος. Τελικά είδε αποτέλεσμα μόνο με το συγκεκριμένο αφρόλουτρο, το οποίο χρησιμοποιεί τα τελευταία 6 χρόνια!

Έχει εξαιρετικό απαλό άρωμα, είναι διάφανο και δημιουργεί ωραίο αφρό, αφήνοντας απαλή την επιδερμίδα χωρίς να την ξηραίνει.

Κοστίζει 5€ τα 300ml, ενώ μόλις τελειώσει έχεις τη δυνατότητα να αγοράσεις το ανταλλακτικό του που στοιχίζει 3,50€ και να γεμίζεις ξανά το μπουκάλι, βοηθώντας και στη μείωση των πλαστικών του πλανήτη κατά 77%. Τα βρίσκεις συχνά σε προσφορά και με έκπτωση είναι πολύ πολύ οικονομικά.

Μπορείς να δεις τη σειρά Hamamelis εδώ: https://goo.gl/up3EAa μαζί με όλες τις μηνιαίες προσφορές. Και για περισσότερες πληροφορίες για επιπλέον έκπτωση μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου.

"Στοματική Υγιεινή"


Από τότε που έγινα μητέρα, πριν καταλήξω σε κάτι, πάντα φρόντιζα να ενημερώνομαι αρκετά και να ψάχνω το καθετί. Ένα από αυτά αποτελεί και το καθημερινό πλύσιμο των δοντιών τους και από την αρχή είχα αποφασίσει πως όσο είναι ακόμη παιδιά θα χρησιμοποιώ οδοντόκρεμα χωρίς φθόριο.

Έχω διαβάσει τόσα πολλά για το φθόριο, που έχω θορυβηθεί. Πλέον αυτός ο ντόρος έχει γίνει αρκετά μεγάλος, με αποτέλεσμα να είναι αρκετές οι οδοντόκρεμες που κυκλοφορούν χωρίς φθόριο, για παιδιά και ενήλικες.

Μία από τις αγαπημένες τους είναι αυτή της Weleda, μία σταθερή αξία γύρω από τα φυτικά και άκρως κατάλληλα προϊόντα της, για βρέφη, παιδιά και ενήλικες. Αγαπημένη αυτή με την καλέντουλα, που προσφέρει μία ευχάριστη αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας στα δόντια.

Η τιμή της είναι γύρω στα 4,50€ και θα τη βρεις σε πολλά φαρμακεία και καταστήματα με βιολογικά.


"Παιδικό Άρωμα Petites Canailles"


Η αλήθεια είναι πως στο αγόρι μου, που είναι δύο ετών δε χρησιμοποιώ ακόμη άρωμα. Η κόρη μου, όμως σας κορίτσι, που προσπαθεί να μιμηθεί τη μαμά της, το ζήταγε από μικρή, οπότε και της έχει γίνει συνήθεια όταν ντύνεται καλά να φορά και το άρωμά της.

Τελευταία επιλέξαμε να δοκιμάσουμε την παιδική κολόνια της Petites Canailles από το ηλεκτρονικό κατάστημα A Beauty. Πόσο μα πόσο μετάνιωσα που δε παρήγγειλα το μεγάλο μέγεθος; Πόσο την έχω ζηλέψει αυτή την κολόνια; Σε σημείο που θα αρχίσω να τη φοράω στα κρυφά......

Έχει τόσο γλυκό, θεσπέσιο άρωμα που σε παρασύρει.....ποτέ δε λάτρευα τα γλυκά αρώματα και τα παιδικά μου φαίνονταν όλα αδιάφορα! Μέχρι που μύρισα αυτή. Άλλο πράγμα....Γλυκιά αλλά όχι βαριά, όχι μεθυστική, να σε πονάει το κεφάλι. Χαρακτηριστική μυρωδιά, που μένει σε κάθε πέρασμα. Μου θυμίζει κάτι σε γλυκό, μοσχομυριστό και καλοψημένο! Άκου τώρα συνειρμός!


Πάντως αν θέλεις να τη δοκιμάσεις εσύ και η κόρη σου, σε συμβουλεύω να πάρεις το μεγάλο μπουκάλι!!!! Το δικό μας στα 30ml στοίχισε 10,70€ και θα τη βρεις εδώ: https://goo.gl/RfUP2R

"Αντίο μπερδεμένα μαλλιά!"


Ήταν το μόνιμο πρόβλημά μας κάθε πρωί! Πως θα ξεμπερδέψουμε τα μαλλιά χωρίς να πονάει. Κλάματα, φασαρία και πάντα αργούσαμε στο σχολείο. Ευτυχώς όταν αναζητούσα τη δική μου βούρτσα μαλλιών (ναι αυτή που σου έδειξα στο προηγούμενο post) ανακάλυψα πως η εταιρία Michel Mercier λάνσαρε και την παιδική σειρά!

Δε δίστασα λεπτό να την παραγγείλω, αφού ήδη η κόρη μου χρησιμοποιούσε τη δική μου, με μεγάλη ευκολία και χωρίς πλέον πόνο και κλάματα! Έτσι και σωθήκαμε. Πλέον και η ίδια απολαμβάνει να της χτενίζω τα μαλλιά και μας μένει και περισσότερος χρόνος να πειραματιστούμε με περισσότερα παιδικά χτενίσματα.

Η δική μας μας είναι για κανονική τρίχα, ενώ μπορείς να βρεις για χοντρή και λεπτή επίσης. Κοστίζει 12,95€ θα τη βρεις με έκπτωση εδώ: https://goo.gl/DRXWWj

Αυτά ήταν για σήμερα τα αγαπημένα προϊόντα των παιδιών μου! Γράψτε μου κι εσείς τα δικά σας, τι σας ενθουσίασε, γιατί και πως το επιλέξατε. Μείνετε συντονισμένες για ακόμη περισσότερα! Φιλιά!!!


Βρείτε με και εδώ:







You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ