Ads

αμπούλες ενυδάτωση

#Beauty | Μυστικό Ομορφιάς κάτω από 3€

2:02 μ.μ.toniamakeupdiaries

Όλες όσες και να ρωτήσω θα μου απαντήσουν σίγουρα πως κανένα δερμοκαλλυντικό δε μπορεί να κάνει την ίδια δουλειά, που μπορεί να κάνει στο πρόσωπο σου μία εξειδικευμένη θεραπεία, σε ένα από τα καλύτερα κέντρα περιποίησης.

Εν μέρει θα συμφωνήσω μαζί σας, όμως θα σας πω πως σίγουρα έξω στην αγορά υπάρχουν κάποια προϊόντα ομορφιάς, κλεισμένα σε μικροσκοπικά μπουκαλάκια, οι λεγόμενες αμπούλες, οι οποίες κάνουν θαύματα και στοιχίζουν μόλις 2,50€. Ναι ακριβώς όπως στο λέω.



Για εμένα αυτή η σχέση πάθους με τις αμπούλες ξεκίνησε εδώ και ένα χρόνο, όταν τυχαία βρέθηκαν στα χέρια μου. Και από τότε χωρίς κρέμα προσώπου μπορώ να ζήσω, χωρίς αμπούλα όχι! Όχι γιατί η κρέμα δε μου κάνει καλό ή δε μου αρέσει αλλά γιατί νιώθω και βλέπω πως η αμπούλα μου προσφέρει όλα εκείνα που αναζητώ.

Ενυδάτωση σε βάθος, υγιή και λεία όψη, βελούδινη αίσθηση, λάμψη, κυτταρική αναγέννηση και γιατί όχι και μικρές δόσεις botox. Γιατί στην AgPharm μπορείς σίγουρα να βρεις κι εσύ και μία και δύο μέχρι και 8 διαφορετικές αμπούλες, που να ταιριάζουν στις δικές σου ανάγκες.




Ή αλλιώς κυτταρική αναγέννηση με βλαστοκύτταρα. Αυτή η μικρή πράσινη αμπούλα, έχει γίνει απαραίτητο βήμα της διαδικασίας peeiling - μάσκα - αμπούλα, 2 φορές την εβδομάδα και προσπαθώ να την ακολουθώ πιστά.

Μία αμπούλα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε καθημερινή βάση πριν την ενυδατική. Φανταστείτε την ενυδάτωση που μπορεί να προσφέρει στο δέρμα σας μετά το peeling, που όλοι οι πόροι είναι ανοιχτοί, ένας τόσο συμπυκνωμένος δραστικός ορός. Απλά τον αγαπώ, αφού επιπλέον μου καταπολεμά τη γήρανση, προσδίδει σφριγηλότητα και διεγείρει τη σύνθεση κολλαγόνου.




Αν αναζητάς τη λάμψη και τη βελούδινη υφή στην επιδερμίδα σου, τότε αυτός ο ορός είναι κομμένος και ραμμένος στα μέτρα σου! Τον λατρεύω γιατί μου προσφέρει λάμψη, σφριγηλότητα, βελούδινη υφή, ανόρθωση φωτεινότητα και τέλεια όψη. 

Τον έχω καθιερώσει να με συντροφεύει στα μακιγιάζ μου. Πλέον αντί της ενυδατικής μου κρέμας, εφαρμόζω λίγες σταγόνες από την αμπούλα αυτή και μετά προχωράω κανονικά στο μακιγιάζ μου. Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό και το μακιγιάζ μου δείχνει πολύ πιο όμορφα στρωμένο στην επιδερμίδα μου που λάμπει. Αν είσαι επαγγελματίας makeup artist, φρόντισε να εφοδιαστείς με αρκετές, οι πελάτισσές σου θα τη λατρέψουν και μαζί κι εσένα!




Ή αλλιώς ένα γρήγορο και ανώδυνο botox στο σπίτι μου στα γρήγορα! Δράση ανάλογη με το δηλητήριο του φιδιού, επαναφέρει τους χαλαρούς μύες και τις ρυτίδες του προσώπου. Πρόκειται για την πιο ισχυρή θεραπεία ενάντια στις ρυτίδες. Η γήρανση του δέρματος αποκαθίσταται και το δέρμα λειαίνεται. 

Αποτελεί το μυστικό των περισσότερων star στα επίσημα μακιγιάζ τους. Όλες όσες τις βλέπεται να λάμπουν και να έχουν την τέλεια επιδερμίδα, εφαρμόζουν πριν το μακιγιάζ μία αμπούλα τύπου Botox. Οπότε την επόμενη φορά που θα χρειαστείς να κάνεις μία επίσημη έξοδο ξέρεις τι θα πρέπει να κάνεις!



Αυτό που παρατήρησα σε όλες τις αμπούλες και μου άρεσε ιδιαίτερα είναι πως καταρχήν είναι όλες άοσμες, δεύτερον είναι κατάλληλες για όλους τους τύπους επιδερμίδας, τρίτον απορροφούνται εξαιρετικά εύκολα από το δέρμα χωρίς κανένα ίχνος στη στιγμή. Επιπλέον, η κάθε αμπούλα μπορεί να χρησιμοποιηθεί πολλές φορές, αφού λίγες μόνο σταγόνες αρκούν να καλύψουν πρόσωπο και λαιμό. Και φυσική η τιμή τους που είναι απίστευτα χαμηλή, αφού στοιχίζουν όλες λιγότερο από 3€ η μία. Και μπορείς να τις βρεις σε ένα μεγάλο δίκτυο φαρμακείων σε όλη την Ελλάδα.

Τώρα που σου αποκάλυψα το μεγάλο πάθος μου και μυστικό μου στην περιποίηση της επιδερμίδας μου δεν έχεις παρά να επισκεφτείς το κοντινό σου φαρμακείο ή τη σελίδα της Agpharm και να ενημερωθείς  που μπορείς να τις βρεις κι εσύ, που μεταξύ μας πίστεψε με δε θα αλλάξεις ποτέ ξανά!
  






You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ