Ads

νύχια nails

Spring color nails!

5:01 μ.μ.toniamakeupdiaries



Καλησπέρα! Τι κάνετε; Επιτέλους συνήλθα από την ίωση που με ταλαιπώρησε αυτές τις μέρες και είμαι έτοιμη ξανά για νέες δημοσιεύσεις! 

Σας είχα όμως υποσχεθεί να σας ανεβάσω τα καινούργια μου νυχάκια που μυρίζουν άνοιξη! Μόνο τα νύχια μου όμως και τα λουλούδια μου στο μπαλκόνι έχουν αυτή την αίσθηση γιατί όλα τα άλλα τριγύρω είναι μουντά και συννεφιασμένα! Ο ήλιος δε λέει ακόμη να μας γελάσει...τι κι αν φτάσαμε μέσα του Μάρτη; 




Γι' αυτό λοιπόν κι εγώ είπα να δώσω μια ανοιξιάτικη νότα στα νυχάκια μου! Για το αποτέλεσμα που βλέπεται παρακάτω, έκανα συνδυασμό των αποχρώσεων Νο58 και French των gel polish  της C-Marso Nail Company. Πως σας φαίνεται η απόχρωση που προέκυψε; Για το nail art επέλεξα να κάνω ένα zebra animal print με το gel polish french και black της ίδιας εταιρίας!

Και να το αποτέλεσμα....


P.S. Για πρώτη φορά είπα να δοκιμάσω να τα κάνω οβάλ. Την επόμενη σκέφτομαι να τα κάνω stilleto....Τι λέτε;

Many kisses until next review <3

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ