Ads

αντηλιακό γαλάκτωμα

What's in my summer kit....

3:43 μ.μ.toniamakeupdiaries

Όπως καταλάβατε το καλοκαίρι από χτες έκανε και επίσημα την έναρξή του! Summer is here girls... Κι επειδή πολλές από εσάς ήδη έχετε κάνει εμφάνιση στις παραλίες (εκτός από εμένα που ακόμη και μέσα στους καύσωνες κάνω 10 ώρες για να βουτήξω.... :P ) σκέφτηκα στο σημερινό ποστ να σας αποκαλύψω τι υπάρχει στο καλοκαιρινό μου νεσεσέρ ανελλιπώς και φέτος plus κάποια νέα προϊόντα που αγόρασα!

Φυσικά μη φανταστείς ότι άρχισα να τρέχω στην αγορά, να δοκιμάζω και να διαλέγω προϊόντα... Όλα αυτά τα έκανα σε νυχτερινό shopping therapy μέσω internet! Γιατί εκεί που έψαχνα ανακάλυψα τη σελίδα του BoxPharmacy! Πολλή μεγάλη γκάμα προϊόντων και πολύ ανταγωνιστικές τιμές! Όπως καταλαβαίνεις δε κρατήθηκα.....

Θα ξεκινήσω με το βασικότερο όλων! Αντηλιακό!!! Γιατί δε νοείται να βγεις από το σπίτι σου ούτε μέχρι το απέναντι πεζοδρόμιο χωρίς αυτό! Όπως πέρυσι έτσι και φέτος προτίμησα να πάρω για το πρόσωπο την αντιηλιακή κρέμα προσώπου με γιαούρτι και ΔΠ 50 του Korres. Και δώρο στο πακέτο το αντιηλικό γαλάκτωμα σώματος με γιαούρτι και ΔΠ 50. Εξαιρετικό, ελαφρύ, δεν αφήνει λιπαρότητα και μυρίζει τέλεια! Θα το βρεις σε απίστευτη τιμή πακέτου εδώ.



Σαφώς σημαντικό ρόλο το καλοκαίρι παίζει και η ενυδάτωση του προσώπου μας! Χάρη στις υψηλές θερμοκρασίες και την συχνή έκθεση στον ήλιο αν δε το προσέξουμε συστηματικά θα καταλήξουμε με ένα υπέροχο αφυδατωμένο δέρμα!!!! Και δε το θέλει καμία αυτό! Γι' αυτό φρόντισα να αγοράσω την Aqualia Thermal Riche της Vichy για έντονη και εντατική ενυδάτωση! Θα τη βρεις εδώ.

Και φυσικά πέρα από εμάς ενυδάτωση χρειάζονται και τα αντρικά δέρματα. Να μη τους ξεχνάμε κι αυτούς!  Στον αντρούλη μου λοιπόν πήρα την Hydra Mag C+ της Vichy για ενυδάτωση σε πρόσωπο και μάτια! Θα τη βρεις εδώ.



Αναπόσπαστη καθημερινή μου διαδικασία μετά τη θάλασσα και το ντους είναι η σωστή ενυδάτωση του σώματός μου. Φέτος επέλεξα να δοκιμάσω το γαλάκτωμα Reparateur για μετά τον ήλιο της Avene. Είναι σε μπουκάλι με αντλία των 400ml και σκέφτηκα ότι θα με βολέψει. Ιδανικό και για ευαίσθητες επιδερμίδες. Θα το βρεις εδώ.



Εφιάλτης μου το καλοκαίρι είναι τα κουνούπια και γενικότερα ότι τσίμπημα μπορεί να μου προκαλέσει πόνο, φαγούρα ή κοκκινίλες! Γι'αυτό το λόγο φροντίζω πάντα να κουβαλάω μαζί μου το After Nip gel της Crilen (Frezyderm) για να με ανακουφίζει άμεσα από οποιαδήποτε ενόχληση. θα το βρεις εδώ.

Επίσης φροντίζω το βράδυ να φοράω κάποιο αντικουνουπικό. Προτιμώ το Protective Mousse της Crilen (Frezyderm) για το λόγο ότι είναι σε μορφή αφρού και μπορώ άνετα να περάσω ένα ελαφρύ στρώμα στα ρούχα μου, χωρίς να μυρίζει έντονα και χωρίς να χρειάζεται να το απλώσω παντού στο δέρμα μου. Ένας άλλος λόγος που τα προτιμώ αυτά τα δύο προϊόντα είναι γιατί είναι κατάλληλα και για την κόρη μου! Θα το βρεις κι αυτό εδώ.



Και ως μαμά και beauty blogger στο νεσεσέρ μου όπως καταλάβατε υπάρχουν και τα απαραίτητα για την κόρη μου! Δε ξεχνάω ποτέ μα ποτέ το αντιηλιακό της! Προτιμώ το παιδικό γαλάκτωμα με βούτυρο καριτέ και ΔΠ 50 του Korres. Μου αρέσει γιατί είναι σε σπρέυ, απλώνει πολύ εύκολα, δεν αφήνει ίχνη λιπαρότητας και το πιο σημαντικό δε κάνει το παιδάκι μου άσπρο από πάνω ως κάτω σα τα παιδάκια που βλέπω στην παραλία να κυκλοφορούν σα φαντασματάκια! Θα το βρεις εδώ σε προσφορά 1+1 δώρο.



Τέλος φροντίζω να προστατεύω και τα χείλη μου με το προστατευτικό μπαλμ με ΔΠ 30 της Avon. Μπορείς να το βρεις από αντιπροσώπους της εταιρίας.



Αυτά κυρίες μου είναι τα δικά μου απαραίτητα για να βγω στην παραλία!

Και εδώ είναι κάποια εξτρά που αγόρασα από το BoxPharmacy.

- Μαντηλάκια καθαρισμού προσώπου και ματιών για λιπαρές και μικτές επιδερμίδες, με ρόδι του Korres. Δεν είναι ο ιδανικός τρόπος καθαρισμού και δε τον προτείνω αλλά όταν λείπω τα σαββατοκύριακα δε μπορώ να κουβαλάω πολλά πράγματα μαζί! Οπότε αυτά με βολεύουν! Μπορείς να τα βρεις σε προσφορά 1+1 δώρο.



- Πακέτο με αφρόλουτρο και γαλάκτωμα για μετά το ξύρισμα του Korres για τον άντρα μου. Θα το βρεις εδώ.



- Οδοντόκρεμα για παιδιά με καλέντουλα της Weleda. Τη χρησιμοποιώ στην κόρη μου. Όσες έχετε παιδιά τη συστήνω ανεπιφύλακτα διότι είναι από τις λίγες που δε περιέχουν φθόριο και είναι φυτική. Θα τη βρείτε εδώ.



Και αυτά είναι κάποια δειγματάκια που υπήρχαν στο κουτί για να τα δοκιμάσω!




Αυτά από μένα σήμερα! Θα τα πούμε σύντομα με νέο άρθρο τελείως διαφορετικό  και καινούργιο! Περιμένω γνώμες σας!

Φιλάκια
χχχ

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ