Ads

διάβασμα εκδόσεις άγκυρα

#KidStories | Μόνος στο σπίτι

3:56 μ.μ.toniamakeupdiaries

Τα Χριστούγεννα είναι η αγαπημένη μου γιορτή από παιδί. Πλέον και των παιδιών μου. Στα χριστουγεννιάτικα δώρα τους, ανάμεσα στα παιχνίδια, κάθε χρόνο επιλέγω να πάρω κι από ένα βιβλίο. Χριστουγεννιάτικο ή όχι, δε με πειράζει. Και δε πειράζει και τα ίδια, που έχουν μάθει να αγαπούν τα βιβλία.

Για φέτος, λοιπόν, κατάφερα να βρω ένα βιβλίο, που και χριστουγεννιάτικο είναι και μπορούν να το παρακολουθήσουν και οι δύο μαζί. (λόγο διαφοράς ηλικίας) αλλά είναι και ευχάριστο.

Δεν είναι άλλο από το "Μόνος στο σπίτι" από τις Εκδόσεις Άγκυρα. Και αν το μυαλό σου πάει στη γνωστή ξένη ταινία, πολύ καλά κάνει, βρίσκεται στο σωστό δρόμο.
Το βιβλίο αυτό αποτελεί την ενσάρκωση της ταινίας ανάμεσα σε σελίδες ενός βιβλίου. 



Μόλις το είδα, χωρίς δεύτερη σκέψη, το επέλεξα ανάμεσα σε πολλά. Γιατί από παιδί θυμάμαι να έχω συνδέσει τα Χριστούγεννα με αυτή την ταινία. Κι ακόμη και σήμερα δεν υπάρχει περίπτωση να μη το δούμε οικογενειακώς για γιορτές.



Επομένως, αποτέλεσε για εμένα μία ευχάριστη έκπληξη όταν είδα πως κυκλοφόρησε και σε βιβλίο. Το ίδιο και για τα παιδιά μου, που το αγάπησαν από την πρώτη στιγμή και ζητάνε να το διαβάσουμε ξανά και ξανά.



Και πως να μη τους τραβήξει το ενδιαφέρον με την υπέροχη εικονογράφιση και τα ζωηρά χρώματα; Σε κάθε σελίδα του γελάνε με τα αστεία σκίτσα, ενώ η ιστορία εξελίσσεται πολύ γρήγορα, χωρίς να κουράζει τους μικρούς αναγνώστες αλλά και χωρίς να χάνει κάτι από το νόημα και την ουσία της ταινίας.




Αν, λοιπόν, φέτος τις γιορτές σκέφτεστε  να πάρετε  δώρο ένα βιβλίο στο παιδί σας ή κάποιον άλλο δικό σας σε μικρή ηλικία, η πρόταση μου για το "Μόνος στο σπίτι", είμαι σίγουρη πως θα ενθουσιάσει μικρούς και μεγάλους.




Μπορείτε να δείτε το βιβλίο εδώ: https://goo.gl/rmCTXP
και μπορείτε ακόμη να δηλώσετε και συμμετοχή στο διαγωνισμό για το βιβλίο.
Για όσους έχουν Facebook εδώ: https://goo.gl/wguLq7
και όσοι έχετε Instagram εδώ: https://goo.gl/qz8q3s









You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ